Bugs Bunny: Lost in Time (1999)

PC / PlayStation

Ontwikkeld door A2M
Uitgegeven door Infogrames

Op weg naar het strand stuit Bugs Bunny op een heuse tijdmachine. Per ongeluk schakelt hij hem aan en wordt per direct terug de tijd in gestuurd. Zo ontmoet hij onder andere piraten, bankrovers en dino's. Nu moet hij snel de weg terug vinden, maar dat is niet zo makkelijk, want het wordt hem lastig gemaakt door bekende schurken zoals Elmer Fudd, Yosemite Sam en Marvin.

Ik vond deze eigenlijk heel leuk. Het was ook in de periode dat ik gek was van de Looney Tunes, hoewel ik ze nu nog steeds wel leuk vind. De sfeer vond ik goed, in de tutorial zelfs al. Het prehistorie en piratenwereldje vond ik echt heel leuk en de puzzles en dergelijke waren niet heel erg moeilijk.

avatar van waxs
Kon je in deze ook spelen met o.a. Taz? Of heb ik een andere gespeeld?

Dat is Taz Wanted waarschijnlijk.

avatar van kArIzMa_TuRk
Hadouken schreef:
Dat is Taz Wanted waarschijnlijk.
Die staat nu in de wacht!

Deze spel is gewoon een leuke normale spel, niet meer, niet minder.

avatar van Bart Tönjann
Vroeger was ik helemaal weg van dit spel, wat zag het er toen in mijn ogen allemaal mooi uit. Het spel speelt wel leuk. Alleen de piratenwereld vond ik wat saai, mar verder wel een aardig spel. Nederlandse voice acting was minder slecht dan je wel eens ziet... hoort in andere spellen

nuf
hmmm... uit de tijd dat elk spel fantastisch was, echt leuk hoe je klokken moet verzamelen en het was elke keer weer een feest om een nieuwe level binnen te komen..

ik heb hem nooit afgekregen omdat ik één klok miste, echt klote

maar goed, de puzzels waren vaak goed bedacht en de levels waren precies het niveau wat ik als jong gamertje had,

4*!

avatar van equalizersound
waxs schreef:

dat is volgens mij het vervolg hierop Bugs Bunny and Taz: Time Busters

ik vind dit een leuk spel maar time busters is leuker

Heel mooi en goed spel voor die tijd, die levels ook prachtig in elkaar gezet, graphics niet optimaal maar goed, zeer goede game.

****

avatar van Yestsida
waxs schreef:

jij hebt Bugs Bunny & Taz: Time Busters voor

Super funny game...altijd weer de droge humorcommentaar van bugsy.
Die klokken herriner ik me ook nog. Over het spel zelf vind ik dat het meer testen waren dan een verhaal volgen...maar toch geinig deze.

Wel grappig spelletje de sfeer zat er zeker goed in evenals de humor want bugs bunny maakte af en toe tijdens het spelen wel eens een grappige grap die erg grappig was. Ook waren de werelden erg leuk en afwisseld. Heb er vroeger erg veel plezier mee gehad.

avatar van Dark Lord Andrew
Echt een geweldig spel
Ik heb dit werkelijk maandenlang 24/7 zitten spelen...
Ik wou dat er nu nog spellen uitkwamen waar ik zoveel lol mee heb als dat ik dat toen met dat rare spelletje had

avatar van Realistic Gamer
Ik heb mij zeker weten te vermaken met dit spel! Ik vond de zogenaamde Looney Tunes uit die tijd al zoieso leuk. Ik vond ze leuker dan de Disney figuren. Die waren wat minder humoristisch en wat aan de saaie kant vond ik, (Behalve Goofy en Daffy Duck dan ) En ik had er ook best wel veel spellen van. Jeetje, wat waren dat nog eens aparte game tijden! Nu ben ik wel wat gewend hoor!!!