LEGO Racers (1999)

Game Boy Color / Nintendo 64 / PC / PlayStation
Racing

Ontwikkeld door High Voltage
Uitgegeven door LEGO

Kies een van de Lego karakter of bouw je eigen Legowagen en versla de lokale heersers van het circuit op hun eigen terrein.

avatar van Mart
Geinige racegame, maar véél te makkelijk. Omdat ik me er vroeger best wel mee heb vermaakt toch een voldoende.

avatar van bro
bro
ja inderdaad te gemakkelijk. voorlopig eigelijk de enige game die ik volldige heb uitgespeeld in 3 weken zonder er mij echt uren op te storten

laatst nog eens uit de kast getrokken maar dit vind ik echt niet meer speelbaar

té makkelijk

avatar van welleweirdo
Ik vond deze game vroeger echt de bom! Supervaak gespeeld en ook de multiplayer was erg tof. Het bouwen van je eigen karretjes had echt iets gaafs. Waarom dan in de flop100? een 4,5*

Het stelt niet veel voor, maar ik heb me er toch een tijdje mee kunnen vermaken op de N64. Auto's bouwen was best wel vermakelijk, al is 't in het echt natuurlijk wel een stuk leuker.

en een stuk moeilijker ik kan 't in elk geval niet

maar auto's bouwen in deze game heb ik ook wel gehad, dan maar geen auto's meer bouwen!

avatar van %%%%%%
Jaa makkelijk maar vroeger had ik me er prima mee vermaakt en is nog steets wel redelijk voor een tussendoortje 3

avatar van Martijn
Je gaat toch ook niet klagen dat met echte lego spelen te makkelijk is >

avatar van Barcel
Geweldig spel. Als ik me doodverveel, dan speel ik hem meteen! Zonder dat ik geen zin in heb om hem te spelen.. hij blijft gewoon geweldig.

En verder krijgt hij natuurlijk een 5* van me en hij staat in mijn Top 10.

Game_Kaza
Herinner er niet veel van, maar wat ik herinner was lekker zorgeloos racen op Mario-kart stijl maar den in LEGO versie.

avatar van EspenSGX
Goed spel, eigenlijk nog best moeilijk om te winnen zo af en toe, teminste dat vond ik een paar jaar terug. Moet het nog eens spelen.

avatar van Tha Luz
Erg leuk spel,de eindbaas was nog best moeilijk voor de rest viel het nog wel mee.Bleef gewoon leuk om te spelen

3.5

vond hem wel geinig, alleen makkelijk en een beetje weinig circuits. Die power-ups waren wel grappig

Het was vroeger 1 van mijn lievelings spellen. Heb het vaak gespeeld.
Leuk spel ondaks het toch zo makkelijk was.

avatar van solidKevin
Echt een leuke racegame! Wel jammer dat het na 2 ophield .

avatar van solidKevin
Beeld: 3*
Geluid: 3*
Gameplay: 3,5*
Langetermijn: 4*

Eindbeoordeling: 3,38* (afgerond 3,5*)

turbothijd
Omdat ik me er vroeger mee vermaakt heb, een 3.5*

avatar van polopolo150
Mensen moeten niet zeiken dat deze spel te makkelijk is enzo...

het klopt, het is TE makkelijk, maar deze spel is echt allen bedoelt voor je nichtje ofzo... Vroeger speelde ik het vaak, en soms ook met een vriend. Ik vond deze spel echt verschrikkelijk leuk.

En stiekem... is het voor mij nu nogsteeds geinig om het te zien en te spelen... maar na 5 minuuten gooi het toch weg, en pak ik liever GRID ofzo... die ik na 15 minuuten ook al weggooi... maarja... Who's your daddy?

gamelord
Was een leuke game...heb wel geraced met de game, maar vond het bouwen van je wagen toch leuker. Is ook altijd leuk om te zien hoe fel dekleuren van de legostenen wel niet zijn.
Helaas was ik al 21...heb dan ook een paar races gedaan, het spel bekeken en mijn jongste broertje ermee zien genieten op de psx...hij is meer van de city-lego....ik had (zoals gewoonlijk) medieval lego. Vond die robin Hoodjes uit mijn tijd te gek

avatar van wii
wii

avatar van TonyTHorror
He-le-maal kapot gespeeld vroeger.. niet normaal.

Geweldig spel.

Vroeger zooo veel gespeeld.
Vooral de multiplayer was geweldig.
Met al die power-ups die je in een speciale volgorde moet verzamelen.
Uren mee vermaakt.

Is nu inderdaad wel makkelijk geworden.

avatar van wolff
wii schreef:

idd

ik kan me nog herrineren dat ik die piraat zo lastig vond
heb m laatst weer even gespeelt. nu veel te makkelijk ofc

avatar van glimlicht
Lego Racers is een vermakelijk klein spelletje die helaas niet zo lang weet te boeien. Als racegame heeft hij namelijk een té primitieve besturing. En als partygame heeft hij te weinig verschillende speelvarianten. Het bouwen van je eigen Lego-auto/bestuurder is wel overigens ook wel aardig maar je kan beter aan de slag met je eigen Lego-blokken Het gaat allemaal net wat te houterig en traag.

Vroeger als kind speelde ik overigens veel liever Mario Kart 64 met mijn vrienden dan deze titel. En dat is eigenlijk nog steeds zo.

*2,5

avatar van Esp
Esp
Goeie herinneringen, dit speelde ik vroeger zó vaak