Crysis 2 (2011)

Alternatieve titel: Crysis 2 Remastered

PC / PlayStation 3 / Xbox 360 / PlayStation 4 / Xbox One
single player / online

Ontwikkeld door Crytek

Crysis 2 speelt zich af in een verwoest New York, waar buitenaardse wezens en soldaten van het particuliere militaire bedrijf Crynet Systems vechten om bezit van de stad. Het verhaal speelt zich flink wat jaren af na het eerste deel. Het Nanosuit is onder handen genomen en voorziet de speler van de nodige tactische voordelen in het spel. Het pak kent twee modi, te weten armor en stealth. Indien gewenst is het mogelijk om één van deze twee instellingen aan te vullen met de tactical en power-mogelijkheden. Tactical toont tactische informatie op de ingame HUD, terwijl power de speler laat beschikken over bovenmenselijke snelheid en kracht.

davidbmaster schreef:

is goed maar is wel raar dat de developers,een pc only nu helemaal voor consols gaan.

Volgens mij heeft Boordappel het duidelijk uitgelegd, goed lezen.

Ik dacht dat we nu voorbij die pc vs console ruzie waren, dus begin niet weer zou ik zeggen.

Nieuw filmpje!

Crysis 2 | Games | Tweakers.net Video's

Nog een weekje!

avatar van yoshimitsu
ik twijfel nog of ik de nano edition of de special edition zal kopen.. ik kan echt niet kiezen
ik wil het beeldje heel erg graag wat je bij de nano edition krijgt maar het is wel erg duur.. en met het rugzak zal ik toch niks doen dus dat is dan weer geld verspilling..

trouwens, ik had op xbl zo een video gedownload over de multiplayer. zag er echt zoooo mooi uit, vooral met die armor abilities. ik kan echt niet wachten.
ik heb al de mp demo gespeeld wat best goed was.

ik kijk ook uit naar de rank system

kiriyama
Zojuist de MP Beta gespeeld en ben alles behalve onder de indruk. De helft van de spelers is de hele tijd onzichtbaar wat het soms knap vervelend maakt. Ook vliegen de beledigingen je om de oren als je iemand neerschiet. De krachten van je Nano suit zijn best leuk, maar niet veel meer dan gimmicks.

Ik wacht wel tot hij in de budgetbakken ligt. De MP hoef ik verder niet meer te spelen.

heb hem binnenkort pre-order

Mag je alsnog niet stemmen...

davidbmaster
heb beta plus demo gespeeld en moet zeggen topgame indemaak

Stemmen op betas of demos is niet toegestaan. Stem verwijderd.

avatar van yoshimitsu
ik heb de nano edition pre-ordered en ik kan echt niet wachten tot ik hem binnenkrijg.
wat ik me dus afvroeg; verdwijnen alle updstes en bv de rank die je hebt gehaald van de demo zodra je het echte spel speeld?
of gaat het gewoon door

avatar van bvonk
Demo zegt niet altijd alles, kan zijn dat ze al hun aandacht hebben gehad voor de Demo en de rest van het spel maar spel hebben afgerond. Lijkt me erg onwaarschijnlijk bij Crytek maar zal niet de eerste keer zijn dat een ontwikkelaar dat doet.

Hier een nieuw filmpje van de single play! Heb er zin in!
Crysis 2 - gate keepers trailer - pc - Gamez.nl

wat een discussie..
maar kan iemand mijn vraag beantwoorden? hehe

ik vroeg net ookal of iemand van jullie wist of je al je updates en rank kwijtraakt van de demo
zodra je het echte spel gaat spelen?
of 'neem' je die mee ofzo

Half nederlandse discussie over stemmen op demo's verwijderd.

er mag gestemd worden want in amerika spelen ze Crysis 2 al dacht eve melden

...Als je in Amerika woont, of je hebt 'm geïmporteerd. Dan nog mag je pas stemmen als je 'm (genoeg) gespeeld hebt. Lees anders dit topic maar eens .

Back on-topic:

yoshimitsu schreef:
zodra je het echte spel gaat spelen?
of 'neem' je die mee ofzo

Nou is Crysis 2 alwel een paar dagen online uitgelekt he...

AvMerode
Is er ook een ps3 demo van Crysis 2? zo ja, waar staat die demo, kan hem niet vinden, ben namelijk benieuwd hoe crysis 2 loopt op de ps3.

kiriyama
De (MP)demo was er wel maar is weer van PSN gehaald. Er zouden teveel bugs in zitten. Dat moet je helaas wel een idee geven over de kwaliteit. Op Youtube zijn wel filmpjes te vinden waarin de SP op de PS3 te zien is. Die filmpjes zien er over het algemeen prima uit.

PS3 game-play

Ja ziet er prima uit ja, loopt soepel zo te zien, de video uploader heeft X360 en ook pc versie gespeeld en hij vind ps3 versie het beste lopen, dus zegt genoeg.

avatar van bvonk
De video uploader zegt ook dat hij een voorkeur heeft voor consoles en dat zijn PC geen high end gamer pc is. En zegt er daarnaast bij dat er framerate problemen zijn bij de ps3 versie die volgens hem een port is van de PC versie. Zegt dus nog niets en hij heeft nog niet eens het hele spel gespeeld maar de Beta/demo.

Ik ga voor de PC versie.

xbox versie ga ik voor.
pre-order dus lekker snel in huis.

avatar van fabblwaps
Ik ga ook denk ik voor de PC versie. Enige probleem is dat ik dan waarschijnlijk een nieuwe PC moet bouwen.

bvonk schreef:

Ik ga voor de PC versie.

Heb maar kleine dingetjes meegepikt, niet hele video bekeken, sorry voor verwarring dan, na het zien van de game-play video zag het er goed uit, hij vermelde 30-40 FPS (volgens mij ps3 versie) maar zag zelf geen framerate issues in de video.
Maar inderdaad, pc versie gaat mijn voorkeur ook naar uit, alleen moet dan wel eerst windows 7 hebben omdat XP meer moeite heeft met tegenwoordige hardware en dat merk ik ook.

avatar van yoshimitsu
kan iemand misschien... mijn vraag beantwoorden.

@yoshimitsu

Denk dat niemand het hier weet, misschien moet je eens in het Forum van Crytek gaan kijken. Als het ergens te vinden is dan zal het daar zijn.

avatar van WeZet
Ik vind het prima dat mensen een illegale versie hebben, zolang dat maar niet vermeld wordt! Een illegale release bevat de complete game (Beta's daargelaten), maar soms download men rips, en dat kan de spelervaring verminderen. Ook dit valt wel uit een review hier op te maken, dus geen probleem. Nu hebben we al 2 pagina's vol rond "illegaal vs legale" stemmen, mag wel weg.

Stem als je de game hebt (op wat voor manier dan ook) en vermeld waarom je een bepaald cijfer geeft. Zeker met de eerste stemmen is dat cruciaal. Bij een game van jaren terug niet, daar zijn genoeg stemmen van.

WeZet schreef:
Nu hebben we al 2 pagina's vol rond "illegaal vs legale" stemmen, mag wel weg.

Off-topic discussie verwijderd.

avatar van bvonk
Tijd voor een nieuw filmpje!

Crysis 2 | Games | Tweakers.net Video's

Heb er zin in! water op het laatste ziet er erg goed uit!

AvMerode
Xbox360 versie heeft al hoog cijfer gekregen van veel recensies en user scores op gamespot.
Heb via ign de verschillen tussen de versies bekeken, X360 heeft wat bugs, framerate issues en soms A.I. dat niet goed ontwikkeld is omdat ze soms als zoutzakken stilstaan zonder wat te doen.
De ps3 versie heeft een nog mindere framerate en resolutie is lager dan x360 versie (maar dat is niet zo'n probleem).
De pc versie weet ik niet, maar die zal wel superieur zijn met een subliem goede framerate en soepele game-play.

avatar van WeZet
Ligt voor een groot deel aan je systeem natuurlijk, net als met het origineel het geval was. PS3 is grafisch beter door de extra rekenkracht die het heeft in vergelijking met de Xbox,

avatar van Zeertjuh
bij FRS hadden ze hem al liggen, dus meteen maar meegenomen. Hij is aan het installeren op mn ps3, en dan vanavond lekker spelen!