
Saw II: Flesh & Blood (2010)
PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Action
single player
Ontwikkeld door Zombie
Uitgegeven door Konami
Het spel speelt zich af tussen Saw II en Saw III. Hierin speel je met Michael, het volgende slachtoffer van Jigsaw. Michael is de vervreemde zoon van Detective Tapp, en hij is op onderzoek uit naar de oorzaak van zijn vaders dood. Je zult als Michael nieuwe vallen moeten overleven en puzzels moeten oplossen in je zoektocht naar aanwijzingen.
Trailer
https://www.youtube.com/watch?v=aVbiSmPdYpc
Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.
Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.



mensen saw word een hopenloze game reeks want ikzelf vond de serie al tegenvallen en dan had ik alleen de eerste 3 delen gezien het gaat elk deel voornamelijk zo. er komen slachtoffers die raken eerst in paniek. gaat er een dood of twee door domme fout, en uiteindelijk gaat iedereen dood door wat de jigsaw vind dat hun verdiende doodszonden zijn. en zo gaat dat 7 delen lang mensen echt kansloos.
Nee, jij begrijpt de hele saw dus helemaal niet....Kijk de films nog maar eens en kijk verder dan het martelen. Begrijp Jigsaw echt. Jigsaw opereert van de ene kant via wraakgevoelens omwille van z'n dode kind en langs de andere kant omdat hij kanker heeft en vind dat de mensen alles maar vanzelfsprekend vinden. Uiteraard gaat deze enkel op pad om diegenen die het verdienen te pakken. Zoals hij zelf zegt: ik vermoord geen mensen, zij doden zichzelf omdat ze het leven niet waard zijn of niet aan de eisen voldoen om wat nodig is om hun leven te behouden. Iedere film borduurt dieper in op hoe en wat jigsaw motiveerde en draaiende houdt. Het is van belang alle zes binnenkort zevende delen te zien om dit volop te begrijpen. En hoe de films ineen steken, geef nou zelf toe, bij je eerste viewing wist je toch niet hoe alles in elkaar zat tot de verassende uitleg op het einde kwam. Ik vind het een geniale reeks
De eerste saw game is geniaal maar ik raak dus echt niet langs die KLOTE OPDRACHT VAN OSWALD. Wat een fucking irritante puzzel is dat zeg .. en het feit dat je het boeltje maar op twee minuten of drie moet klaren

OFTEWEL ALS JE OVER IETS WILT PRATEN SPEEL HET DAN OF GA LEKKER WEER HALO COD GTA OF IETS VAN DIE ANDERE COMMERCIËLE ZOOI SPELEN.
En laat dit soort games met rust

Ligt er een beetje aan hoe deze game beoordeelt wordt. Als het alleen maar meer van hetzelfde is, dan hou ik het liever bij deel 1



Ligt er een beetje aan hoe deze game beoordeelt wordt. Als het alleen maar meer van hetzelfde is, dan hou ik het liever bij deel 1


Overdreven bedoel je

Maar goed, de game lijkt inderdaad op deel 1,maar met veel betere graphics en filmische scenes, ik ga deze zeker nog halen ,maar dan voor 20 euro.
Overdreven bedoel je

Maar goed, de game lijkt inderdaad op deel 1,maar met veel betere graphics en filmische scenes, ik ga deze zeker nog halen ,maar dan voor 20 euro.
Waarom niet van ebay voor 1€ uit Duitsland?
Stop nou met dat gezeik jongens, either talk game or not at all

Wat ik dan wel weer jammer vind is dat de meeste forum bezoekers hier wel de moeite neemt om iets onzinnig te zeggen. maar niet over de game. weetje doe het dan niet! lul over de game wat je er slecht of juist goed aan vind. en verlaag je niet tot het niveau van die paar puistige pubers die eigenlijk van papa en mama dit zoort spelletjes nog niet mogen spelen omdat ze eerst Laura's passie luiers verschonen op hun DS moeten uitspelen.
OFTEWEL ALS JE OVER IETS WILT PRATEN SPEEL HET DAN OF GA LEKKER WEER HALO COD GTA OF IETS VAN DIE ANDERE COMMERCIËLE ZOOI SPELEN.
En laat dit soort games met rust

Volgens mij heb je het begrip commerciële game niet helemaal goed begrepen, een game is commercieel zodra het is gemaakt om winst te maken in dit opzicht is 99% van alle games commercieel.
Laten we dit feit even achterwege houden gezien het daar niet over gaat in dit geval, een game is niet "commercieel" omdat het goedverkoopt dit betekent alleen dat het een blockbuster is, dit is de term die je waarschijnlijk bedoelt. Hoe dan ook SAW is geen (non-profit) indie game dus dit valt in het zelfde rijtje als al die andere "commerciële" zooi ook al is dit zeker geen blockbuster.
De reden waarom de (hopelijk) meeste mensen zo over deze game praten hoe ongepast het ook mag zijn is niet omdat ze niet tegen de game kunnen of de stijl niet kunnen waarderen, maar is omdat deze game een slap verhaal heeft, slechte gameplay, weinig tot geen boeiende personages en saai is het enige wat ik persoonlijk redelijk vind aan deze game zijn de graphics maar sfeer is niet echt aanwezig. Maar dat is mijn mening, ik ga deze game ook geen cijfer geven omdat ik niet kan zeggen dat ik het daarvoor genoeg gespeelt heb. Deze game sprak mij gewoon totaal niet aan en misschien heb ik het hierdoor geen eerlijk kans gegeven, maar deel 1 heb ik wel behoorlijk veel kansen gegeven maar dit bleef tot het einde een teleurstelling en deze leek de zelfde kant op te gaan.
hetzelfde is gebeurt met de wedstrijd Bioshock tegen Halo 3 een paar jaar terug. bioshock wouden ze niet spelen omdat daar rare wezens in zaten? en Halo Niet? en was Bioshock eigenlijk belachelijk veel beter dan Halo 3? wat ik hiermee wil zegen is dat het puur om de naam gaat tegenwoordig en niet om het spel!!!
nee deze game heeft nooit een kans gekregen omdat elk kindje die hier dom aan het reageren is op deze site m eigenlijk van mama en papa niet mag spelen dan kraken ze het maar af.
en daarbij geniaal is de game nooit, maar slecht ook zeker niet!!
Volgens mij heb je het begrip commerciële game niet helemaal goed begrepen, een game is commercieel zodra het is gemaakt om winst te maken in dit opzicht is 99% van alle games commercieel.
Laten we dit feit even achterwege houden gezien het daar niet over gaat in dit geval, een game is niet "commercieel" omdat het goedverkoopt dit betekent alleen dat het een blockbuster is, dit is de term die je waarschijnlijk bedoelt. Hoe dan ook SAW is geen (non-profit) indie game dus dit valt in het zelfde rijtje als al die andere "commerciële" zooi ook al is dit zeker geen blockbuster.
De reden waarom de (hopelijk) meeste mensen zo over deze game praten hoe ongepast het ook mag zijn is niet omdat ze niet tegen de game kunnen of de stijl niet kunnen waarderen, maar is omdat deze game een slap verhaal heeft, slechte gameplay, weinig tot geen boeiende personages en saai is het enige wat ik persoonlijk redelijk vind aan deze game zijn de graphics maar sfeer is niet echt aanwezig. Maar dat is mijn mening, ik ga deze game ook geen cijfer geven omdat ik niet kan zeggen dat ik het daarvoor genoeg gespeelt heb. Deze game sprak mij gewoon totaal niet aan en misschien heb ik het hierdoor geen eerlijk kans gegeven, maar deel 1 heb ik wel behoorlijk veel kansen gegeven maar dit bleef tot het einde een teleurstelling en deze leek de zelfde kant op te gaan.
mwah, deel 1 lijkt mij denk ik wel gewoon beter, de puzzels leken een beetje onoplosbaar


Heb ondertussen al een tijdje geleden een nieuwe avatar uitgekozen.

Je moest bij de demo elke keer dat je dood ging helemaal overnieuw beginnen, is dat bij het echte spel ook zo? Het is namelijk vreselijk irritant.
