Kane & Lynch 2: Dog Days (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door IO
Uitgegeven door Eidos en Square Enix

Kane & Lynch 2: Dog Days is het vervolg op het eerste deel. In de game besluit Lynch dat Shanghai de perfecte speeltuin is voor een crimineel als zichzelf en hij heeft een plan bedacht waarmee hij een enorme buit binnen kan halen. De game zal deze keer online co-op ondersteunen en zal, net als in het eerste deel, tevens online multiplayer bevatten.

Juan2910 schreef:
Ik vind dit echt een super game... Het enige minpuntje is alleen dat

de game erg kort is... De online mode is trouwens echt geweldig

ik ben zo te zien 1 van de enigen die echt positief over deze game is..

Jammer....

Nee hoor ik heb het ook al besteld voor 20 euro en de demo vond ik erg vet.
Eindelijk iemand met smaak , veel reviewers zeggen dat je ALLEEn maar moet schieten in de game,maar hallo zeg dat is ook bij gears of war toch ook ?

traver schreef:

Nee hoor ik heb het ook al besteld voor 20 euro en de demo vond ik erg vet.

Finally found someone with taste...
ik was al bang dat ik de enige was....
De co-op is meesterlijk, en online is hij ook meesterlijk.
20 euro? Dat is zeker geen geld.. Dat is nooit een miskoop..
Super man!

traver
Thanks man ,deel 1 vond ik ook erg vet, alleen tweede helft van de game sloeg de plank een beetje mis vond ik.
Bank beroven en dat disco level vond ik erg vet, maar al dat jungle gedoe vond ik niet echt interessant.
Deel 2 speelt zich af in Hong Kong,dus dat is nu al een pluspunt.
Online lijkt me ook tof,dus als je een ps3 hebt kunnen we samen knallen .

Hoe lang duurt de game eigenlijk ?

avatar van Juan2910
Ja zeker.. no problem. Dan doen we dat samen

Ik had de game uitgespeeld in 4 en half uur....

Ik was zelf een beetje verbaasd, toen de aftiteling kwam...

Je hebt gelijk.. Ik vond het ook jammer van dat jungle gedoe, maar

de keuze wat je op het eind had, vond ik daarintegen wel weer gaaf..

4 uurtjes maar???
Dat is inderdaad erg kort,hopelijk is het kort maar krachtig .
Jep einde was best vet .
Ik krijg hem maandag binnen,ben benieuwd.
De game is wel kort,maar je kan later ook samen met iemand spelen in de Coop mode,dus 2 keer 4 uurtjes zijn al 8 uurtjes .

traver schreef:
4 uurtjes maar???
Dat is inderdaad erg kort,hopelijk is het kort maar krachtig .
Jep einde was best vet .
Ik krijg hem maandag binnen,ben benieuwd.

Indeed! Kort maar krachtig Gelukkig nog iemand die de eerste game waardeert Deze game is echt een co-op game... Ik denk dat daarom veel mensen de game niet veel aanvinden, omdat ze de game alleen spelen. ik ben benieuwt wat je ervan vindt Traver. Laat je het me weten? Have fun with the game man

Thanks man
Ik zal mijn mening duidelijk hier typeren .
Ik krijg hem of morgen of dinsdag dacht ik.
Deel 1 had ik eerst zelf uitgespeeld en daarna nog een keer met mijn broer en het bleef leuk .

Maar ja eerst moet ik de game nog ontvangen , ik had hem een beetje te laat besteld dus konden ze niet op tijd verzenden.

Wat een leuke game is mij dit geworden zeg! Jammer alleen van de vele freezings, die het spel rijk is. Had op level zes altijd hetzelfde probleem (tot vier maal toe!), waardoor ik gewoon niet door het level heen kon geraken! Het probleem was dat de game meermaals bleef vasthangen op dezelfde plek. Zo erg dat het sowieso mijn stem negatief zal beïnvloeden. Enorm irritant voorval, dus.

Wassup ! schreef:

Wat jammer zeg! Ik heb er zelf nog geen last van gehad..
De online mode (Fragile Alliance) is echt super..
Dat je met 5 andere online spelers een bankovervalt, of trein en naar de vluchtauto moet rennen. (En uiteraard je vrienden doodschiet, en hun geld pakt )

Juan2910 schreef:

Wat jammer zeg! Ik heb er zelf nog geen last van gehad..
De online mode (Fragile Alliance) is echt super..
Ik ben niet de enigste die er last van heeft. Op de meeste fora werd deze klacht ook meermaals aangehaald. Ik heb nu een patch gedownload en heb tot dusver geen verdere problemen meer ondervonden. Ben wel van mening dat dergelijke foutjes (zoals dit spijtige voorval) in games niet door de beugel kunnen.

avatar van Juan2910
Inderdaad.. Dat is wel erg schandalig...
ik hoop voor je, dat de game het nu wel goed doet.. In ieder geval have fun with the game

Juan2910 schreef:
Inderdaad.. Dat is wel erg schandalig...
Buiten dat ene minpuntje ben ik erg te spreken over de game.
Ik vind deze game een ware openbaring tegenover de eerste game. Prachtige graphics, erg vlotte gameplay en het stemmenwerk is zoals vanouds weer helemaal top! Veel geschreeuw en getier, daar houd ik wel van in dit soort games.

Wassup ! schreef:
Buiten dat ene minpuntje ben ik erg te spreken over de game.

Super Ik ben blij dat je de game toch mooi vind.. Want dat zijn er niet echt veel.. We zijn in de minderheid

avatar van rockgamer
ik snap ook nooit waarom kane & lynch altijd zo slecht beoordeeld woord, deel 1 werd ook al slecht beoordeeld het zijn echt vette games, ik vond deel 1 wel leuker als deze

avatar van Juan2910
I know.. Ik snap er ook niets van.. De co-op is de beste co-op die ik in games ben tegengekomen.. Vond het echt een intense shooter

kiriyama
Net even de demo gespeeld en best positief verrast.

De visuele stijl spreekt me erg aan, jammer van de censuur en ook een beetje een vreemde keuze voor een spel als dit. Technisch is het ondermaats en de gameplay zal na een tijdje best ééntonig worden, toch lijkt het me prima vermaak. Die zwiepende camera geeft wel het gevoel er midden in te zitten.

Als ik deze nog eens voor 15 - 20 euro tegenkom (wat heel goed mogelijk is gezien de scores) zal ik hem zeker even meepikken.

Muskano
kiriyama schreef:
Net even de demo gespeeld en best positief verrast.

Bij mediaoffer.ml kost die 20 euro , maar ik heb de game zelf ook en ik vind de game echt waardeloos.
Spel is erg kort (gelukkig maar) en is gewoon saai.
Laat deze liggen zou ik zeggen.
Koop het alleen als je van je fouten wilt leren.
Voor een miskoop moet je Dog Days zeker kopen.

Op steam te koop voor 7,50 als er nog een 2e spel bij koopt (in totaal 15 euro)

Ravnoss
Door Yathzee glorieus verkozen tot slechtste spel van 2010. Kan gebeuren

RomeX
Ravnoss schreef:
Door Yathzee glorieus verkozen tot slechtste spel van 2010. Kan gebeuren

Ik vind deze game zelfs de slechtste game van de laatste 10 jaar.

Super vette game,
was wel even wennen aan de camera voering, shakey cam, maar als je daar aan gewend bent is het een geweldige game.
humor en extreem veel vette shoot outs, of je in een film gestapt bent van de meester van heroic bloodshet John Woo.
ben nu bij chapter 7, na uitspelen kan ik mijn cijfer nog aanpassen.
hoop ook nog het eerste deel te kunnen spelen.

avatar van Robbert_Alberts
Heb deze net aangeschaft voor 21 euro . En kijk nu hier of het wat is Ik had helemaal niet gezien dat dit deel 2 is. Moet je eerst deel 1 gespeeld hebben?

avatar van LimeLou
mhm, voorkennis van de twee karakters is gewenst , maar als ik het begrijp speelt het zich af in een nieuwe stad met andere karakters.

avatar van Robbert_Alberts
Heb het eerste deel al besteld, wacht dan toch liever tot ik die eerst gespeeld heb.

avatar van LimeLou
Schijnt wel erg buggy te zijn. Maar veel plezier alvast!

avatar van Robbert_Alberts
Ja nadat ik het spel had gekocht las ik hier niet al te veel goeds. Ik hoop niet dat het heel slecht is want dan speel ik een game vaak helemaal niet meer uit. Zo heb ik wel een stuk of 5 games liggen wie ik 1x heb opgezet en daarna nooit meer heb aangeraakt. Kon het eerste deel voor 7,50 kopen dus het valt wel mee gelukkig.

avatar van Starmaster501
Limited Edition ligt voor 10 euro in de saturn. Hoes en alles daarvan ziet er wel mooi uit. Misschien dat dit nog de moeite is voor 10 euro?

avatar van LimeLou
ja, waarom niet proberen? Ik dacht er wel positief over toen ik de gameplay beelden zag en reviews zijn niet altijd betrouwbaar.

avatar van jespertje
mooi spannende game!!!!!!

avatar van Starmaster501
Heb hem een tijdje geleden gekocht, maar het kan me allemaal niet zo boeien. Het stijltje vind ik wel interessant maar het speelt gewoon niet lekker en is veel te saai. Misschien dat ik hem nog eens uitspeel, pas dan zal ik een cijfer geven