Kane & Lynch 2: Dog Days (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door IO
Uitgegeven door Eidos en Square Enix

Kane & Lynch 2: Dog Days is het vervolg op het eerste deel. In de game besluit Lynch dat Shanghai de perfecte speeltuin is voor een crimineel als zichzelf en hij heeft een plan bedacht waarmee hij een enorme buit binnen kan halen. De game zal deze keer online co-op ondersteunen en zal, net als in het eerste deel, tevens online multiplayer bevatten.

avatar van solidKevin
Nou het kan best dat hij het gespeeld heeft. Het komt soms wel eens voor dat een gameshop een spel eerder binnen heeft. Soms verkopen ze het dan al aan de mensen de hem hebben gepreorded en natuurlijk kun je ook spellen downloaden.

avatar van LimeLou
Dan zou ik toch nog voor de aardigheid wachten tot 20 augustus. Komt een beetje asociaal over als je meteen 2 sterren geeft als eerste stem en alleen slecht over de game praat.

avatar van solidKevin
LimeLou schreef:

Ja maar veel mensen zijn niet zoals jij en ik . Ik zou ook even wachten en anders heel goed aangeven waarom het slecht is.

Nou heb al wat (slechte) reviews gelezen.

*Gameplay die maximaal vijf uur duurt.
*Slechte multiplayer.
*Slechte graphics.
*Slecht cover systeem.
*Slechte AI.

avatar van jellecomicgek72
GRAPHICS VIND IK TOCH ECHT NIET SLECHT ZIJN BEHOORLIJK MOOI OP PS3. DE PS3 DEMO HAD TOCH WEL GOEDE GRAPHICS.

avatar van WeZet
Caps-lock alert.

Shinobi schreef:
Pijnlijke score...

Reviews schommelen weer behoorlijk. Opnieuw geen denderende scores, zoals het eerste deel. Er zouden een handvol problemen zijn opgelost, maar die hebben weer plaats gemaakt voor nieuwe opduikende problemen. Wat mij nog het meest tegenzit is dat de singleplayer hooguit vier uurtjes in beslag neemt...

solidKevin schreef:

of misschien al uit de fabriek een week eerder. of een newsserver uit rusland. en of xbox die geflashed is. kan allemaal.

ik had RE5 al 4 dagen uitgespeeld voordat hij uit was.

avatar van leatherhead
Shinobi schreef:
Nou heb al wat (slechte) reviews gelezen.

*Gameplay die maximaal vijf uur duurt.
*Slechte multiplayer.
*Slechte graphics.
*Slecht cover systeem.
*Slechte AI.

En ga zo nog maar even door, één reviewer had 'm zelfs een één gegeven.

Slaat echt nergens op why the fuck is het coversysteem nou weer slecht, het is zo simpel als wat, je drukt op A en je staat ergens achter. En waarom is de multiplayer slecht. Vind het concept van de multiplayer heel leuk bedacht.

Multiplayer is niet slecht bedacht, nee. Dat hebben meeste reviewers ook niet vermeld. Wat wel een domper was volgens vele reviewers, is dat er best wel veel lag te vinden is in de online matches.

AvMerode
Ze moesten de MP eruit halen en dan meer aandacht aan de SP geven, 6 uurtjes is te kort en wie zit nou op een lag mp te wachten?.
Als het puur SP zou zijn geweest met 10 uur+ en minder storende graphics stijl, dan had ik hem aangeschaft.

Wat een zwak gemiddelde... Maar ja, wat wil je na al die negatieve recensies gelezen te hebben. Had echt gedacht dat dit deel veel beter zou gaan scoren. Of ja, daar hoopte ik althans op.

avatar van pie
pie
Het is geen super game maar zo slecht is ie ook weer niet.

Heb het ondertussen al eventjes gespeeld. Vond het wel tof om samen te spelen met iemand in split-screen. Straks een avondje doorspelen, dus.

avatar van LimeLou
Flop 100? Gaat een beetje te ver.

avatar van jellecomicgek72
inderdaad, een beetje onzin ja.

misterwhite
Flop 50 en 0 meningen. Hier klopt het niet echt.

avatar van codey123
het zou een leuke game zijn als ze die irritante zooi waar je duizelig van word weg zouden doen als je rent word je gek en die liocht reflectatie is ook irri het wel mooi maar niet als je dat ziet in elke richting die je kijkt. van het geld kun je veel beter Mafia 2 kopen.

avatar van bankhanger
kom kom
ik geloof best dat dit geen geweldige game is maar ik denk dat r veel meer en veel slechtere brol thuis hoort in de flop 100
zoals sniper: ghost warrior

avatar van TruePimpTingle
Heb hem gister avond in een speelsessie offline co-up uitgespeeld, en het was toch erg vermakelijk, de schiet actie is zeer verbeterd ten opzichte van het eerste deel, en het gevoel wat je krijgt wanneer je een brandblusser precies tussen een groep van 8 Chinese politiemannen gooit en laat ontploffen waarbij je de arme kereltjes de lucht in lanceert, is gewoon onbeschrijfelijk! verder is het verhaal erg goed verzonnen en de personages blijven geweldig. Het einde is daarin tegen wel erg onduidelijk en kortaf.
ook moet ik toegeven dat de storymode zelf ook erg kort is, ik ben er met een vriend co-up binnen 4.5 uurtjes doorheen geknald, wat ongeveer de helft van de gameplay uurtjes waren in het eerdere deel. Dus dat was inderdaad een grote tegenvaller.
De multiplayer zelf is erg tof verzonnen, maar net iets te chaotisch om lang te spelen

Al met al is het een wat inhoudelijk magere game die het vooral van z’n sterke verhaal en geweldige sfeer moet hebben, grafisch ziet het er gewoon goed uit, en vooral de straten van Shanghai zijn mooi en realistisch gemaakt. Ik hoop dan ook dat ze met een story mode gerichte dlc komen die wat extra missies bied, en misschien het einde wat beter uitwerkt.

Een 3.5* voor het geniale maar te korte verhaal van het duistere criminele duo.

solidKevin schreef:

had ik gedaan

FeZ
Beter dan deel 1, maar de gameplay moet nog flink verbeterd worden. Cover systeem werkt niet lekker. Verhaal en personages zijn wel weer wat interssanter dan andere games.

Geen èèn spel is perfect..

avatar van johnrambo
In vergelijking met deel één zijn er toch de nodige verbeteringen doorgevoerd. Grafisch is hij een stuk verbetert, al is het "cam" effect niet helemaal goed uitgevallen naar mijn mening. De gameplay en AI is sterk verbeterd en de audio als vanouds sterk. Ik heb deze game gekocht voor de co-op splitscreen optie en heb daar zeker geen spijt van gehad. Dit is overigens één van de weinige games waarbij de hele singleplayer in splitscreen gespeeld kan worden. Het grote nadeel van de splitscreen optie in deel één was de verticale verdeling van het scherm wat het overzicht doet afnemen. In dit deel word het scherm horizontaal verdeeld wat een grote vooruitgang is.

FeZ schreef:

Coversysteem vond ik juist erg realistisch. In sommige games ga je bij wijze van spreken achter een lantaarnpaal staan en klik je op de coverbutton en niemand kan je raken. In K&L, als je omringd bent door vijanden, dan kun je ook als je achter een auto zit wel een kogel krijgen.

Ik vond dit echt een goede game en ik begrijp totaal niet waarom sommige andere games zonder diepgaand verhaal en met voornamelijk actie die ongeveer even lang duren, toch een veel hogere score krijgen van recensenten. Dit is gewoon minstens een 7.

(Alleen gebaseerd op sp, mp doe ik niet aan.)

shadowmaster100
deze game is best cool hoor,vernieuwende actie stijl met dat wibbelende camera enzo,,,maar reviewers hebben allergie tegen kane and lynch denk ik.

ik vond deel 1 best leuk,,,ook al werd de tweede helft totaal verpest BRRRR

Ja, deze game wordt op bepaalde punten de grond ingeboord door critici die dezelfde punten bij andere games niet eens opmerken ofzo. Ach ja, is niet alleen met dit spel, maar toch zonde.

Ik moet toegeven dan een half puntje uit medelijden is gegeven

shadowmaster100
inderdaad,zo slecht is deze game niet,eigenlijk is het zelfs een goede game ,,,oke het is niet vernieuwend maar het blijft een lekkere game om te spelen.

avatar van Juan2910
Ik vind dit echt een super game... Het enige minpuntje is alleen dat

de game erg kort is... De online mode is trouwens echt geweldig

ik ben zo te zien 1 van de enigen die echt positief over deze game is..

Jammer....