Kane & Lynch 2: Dog Days (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door IO
Uitgegeven door Eidos en Square Enix

Kane & Lynch 2: Dog Days is het vervolg op het eerste deel. In de game besluit Lynch dat Shanghai de perfecte speeltuin is voor een crimineel als zichzelf en hij heeft een plan bedacht waarmee hij een enorme buit binnen kan halen. De game zal deze keer online co-op ondersteunen en zal, net als in het eerste deel, tevens online multiplayer bevatten.

avatar van Sateck
Hopelijk beter als het eerste deel, die was namelijk dramatisch!

avatar van TonyTHorror
Die trailer ziet er fan-tas-tisch uit zeg.

Kane & Lynch 2: Dog Days Video Game, Welcome To Shanghai Extended Trailer | Game Trailers & Videos | GameTrailers.com

Deel 1 was inderdaad wat pover, hier mogen we wel wat meer van gaan verwachten iig

avatar van kaholiic
Vind het om eerlijk te zijn niet erg goed uit zien, waarschijnlijk geen game voor mij.

War-Ultima
kaholiic schreef:

De trailer doet mij een beetje denken aan de film: Man On Fire, vanwege de camera en filter effecten, maar het ziet er goed uit naar mijn mening.
Square Enix en Eidos gaat meestal goed samen (plus de makers van de Hitman serie) dus dit komt wel goed denk ik.

avatar van TonyTHorror
Het ziet er inderdaad vrij filmisch uit, qua stijl. Bevalt me wel. Als er maar genoeg bruut geweld en een vlot verloop van een cheesy story-line is, heb je een goed tussendoortje te pakken!

avatar van LimeLou
Ik hoop dat IO de schaamteloze bugs van het 1e deel doet laten vergeten met dit vervolg

Dr. Salvador
Coole hoes!

avatar van jellecomicgek72
inderdaad een vette hoes ja.

avatar van TruePimpTingle
De multiplayer modes trailers beloven veel, hopelijk overtreft de single/co-up campaign de verwachtingen nog meer!
Kan niet wachten op de release , vond deel 1 al erg geniaal.

avatar van DylanVR
iemand de demo al gespeeld?

DylanVR schreef:
iemand de demo al gespeeld?

is die al uit dan?

avatar van DylanVR
ja hoor, heb hem al maar nog ni gespeeld:)

DylanVR schreef:
ja hoor, heb hem al maar nog ni gespeeld:)

Verdomme! je hebt gelijk ook, jammer genoeg is me gold al een tijdje verlopen...is er een manier om hem te kunnen downloaden via een website ofzo, net als bij ufc undisputed 2010?

avatar van DylanVR
geen idee:) heb hem gisteren ff opgezet en eerste indruk was niet slecht

avatar van codey123
Ik heb de demo gespeeld echt een geweldig spel de gameplay is perfect een goed verhaal en je kan weer is een keer door muren heen schieten en als je rend lijkt het net of je hem met een camera achtervolgd ! Je kunt kiezen uit vele wapens en het schiet gewoon lekker.

avatar van DylanVR
je hebt alleen de demo gespeeld en je zegt al een goed verhaal?:)

avatar van codey123
Nou in de demo kom je al veel te weten over het verhaal en ik bedoel ook qua trailer enz.

avatar van TruePimpTingle
Demo ook eindelijk gespeeld, en ik vind het stijltje wel erg cool, gameplay zelf was wel leuk, maar had er meer van verwacht, multiplayer was tof maar wat chaotisch.
En qua verhaal gaat het wel goed komen, zeker na het zien van deze nieuwe (en beste) trailer...
Kane & Lynch 2 Dog days - "...
"we're getting to old for this"

avatar van codey123
De multiplayer was wel wat chaotisch ja het lagde ook erg soms en dat busje staat er maar 5 sec ofzow. maar wel leuke modes en ook jammer dat je alleen wapens kon kopen van het geld wat je in een game heb gekregen

avatar van leatherhead
Effentjes de demo gespeeld en ik moet zeggen dat het er best goed uit ziet allemaal. De sfeer en de setting zijn geweldig en inderdaad ook leuk dat je het ziet alsof het gefilmd is. Wat minder is is dat de besturing nogal vervelend is en dat de wapens naar mijn gevoel ook nog niet echt lekker aanvoelen.

wat een klote game is dit. heb deel 1 uitgespeeld was wel ok maar dit gaat echt boven mn pet . de game is echt ongeloofelijk slecht echt niet normaal meer. de gameplay zit constant een blur overheen camera achtig moet dit lijken. ook censuur zit er in. alsof ik geen blote tieten mag zien in een moord game???? damn!. zie je van die 8 bit blokjes, hoe ongeloofwaardig is dit!! die gasten in irak zien zeker ook 8bits pixels als ze de trekker overhalen. ik moet gewoon alles zien verdomme!. en als ik schiet lijkt het wel of er klappertjes pistool afgaat paf paf paf. echt super slecht. je ziet amper bloed. leeg je een hele uzi loopt het mannetje gewoon verder. word jezelf geraakt kan je wel 100 kogels koppen maar als je te dichtbij komt ben je 1 keer zomaar dood? ook die blur kan je niet uitzetten. slechte camcorder achtige volging van beeld, echt triest voor worden. ze doen alsof het vet bruut is maar het is gewoon een pussy game 1e klasse! zwaar teleur gesteld dus ga ik zeker niet kopen.

dead space!
red dead revolver/fallout3/ mw2 is teminste actie. als daar een dubbel loops shotgun afgaat hoor je ook een dubbel loops. net als die koppen die uit elkaar kunnen spatten. nou vergeet dat maar in kane en lynch 2 lichaampjes blijven mooi heel. beetje jammer. had hier echt op gewacht maar de makers hebben zeker onder een steen zitten programmeren. weinig gekeken naar de echte knallers.

betere titel: kane en lynch 2 pussy days.

Grappige review.

Dit gaat mijn game ook niet worden, niet al te beste reviews over het eerste deel gelezen en aan de van de gameplay die ik heb gezien van dit deel zag het er ook niet echt al te best uit. Vooral die blurry graphics, alsof ze een paar jaar zijn achtergebleven met het ontwikkelen van de graphics en om het te verhullen hebben ze het beeld maar blurry gemaakt.

War-Ultima
Shinobi schreef:
Grappige review.

Ja inderdaad, zelfs op de pc ziet het er niet uit, ook is de game-play achterhaald en bijna onspeelbaar.
Ik kan niet geloven hoe diep de makers van hitman 2: silent assassin zijn gezonken.

avatar van DES-Niels
Review op een demo. Hoe ongeloofwaardig.

avatar van jellecomicgek72
haha ik heb echt hard gelachen om deze review. Een klappertjes pistool haha!

avatar van solidKevin
Het leek me vanaf het begin al niks maar ik zal de demo is een keer downloaden.

avatar van LimeLou
Ben waarschijnlijk de enige die een beetje enthousiast is. De stijl is lekker ranzig en gritty en in het begin ga je (volgens PU.nl) naakt (!) samen met je buddy, alles verrot knallen. Da's toch een instant, klassiek gamemoment? Ik denk toch dat ik deze game een kans moet geven. Sure, deze game is vooral voor co-op bedoeld, maar ik denk niet dat de A.I van je buddy zo achterlijk is, dat ie je in de weg staat.

LimeLou schreef:
Bij het eerste deel was dit toch niet een al te groot probleem. Het zou me verbazen als de AI van je teamgenoot in dit tweede deel nu wel te wensen zou overlaten.

Deze game is verschrikkelijk, je kijkt als het waren door de camera lens.
Je ziet steeds strepen en vlekken door het beeld van de lampen reflex, ook het beeld schut heen en weer.(je wordt er duizelig van)
headshots laten ze niet zien die zijn gecensureerd, je ziet dan blokjes.
In snellereacties, word het beeld ook blokkerig.
kortom klote zooi.

avatar van LimeLou
Het is eerder onderdeel van de sfeer, ik zou het niet zo snel afkraken, als het jouw ding niet is , is het nog niet meteen 'klote zooi'. En trouwens hoe kan je in godsnaam deze game gespeeld hebben. Het komt pas over 2 dagen uit, volgens mij ben je gewoon een troll