Kane & Lynch 2: Dog Days (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door IO
Uitgegeven door Eidos en Square Enix

Kane & Lynch 2: Dog Days is het vervolg op het eerste deel. In de game besluit Lynch dat Shanghai de perfecte speeltuin is voor een crimineel als zichzelf en hij heeft een plan bedacht waarmee hij een enorme buit binnen kan halen. De game zal deze keer online co-op ondersteunen en zal, net als in het eerste deel, tevens online multiplayer bevatten.

AvMerode
Pc versie speelt goed en ziet er goed uit na beetje tweaken, en dat allemaal op mijn game laptop, niet de nieuwe hp gaming pc.
De standaard graphics zijn ingesteld met extra opties waarbij het beeld er lelijk en apart uitziet.
Ik heb die extra filter graphics settings uitgezet en graphics zijn nu gewoon normaal en scherp.
Beter dan het standaard waarmee je gelijk begint als je spel net opstart.
De online word alleen niet meer gespeeld wat wel erg jammer is, dan maar single-player only met achievements dankzij steam.

Helemaal niet slecht. Kort. Graphics vond ik mooi. AI goed. Aim wapens matig.

Best een leuk spel maar wel een die behoorlijk recht toe recht aan is.
Er is gewoon te weinig variatie in de gameplay en waar zijn de speciale wapens, granaten, kogelvesten etc.
Het brengt gewoon te weinig van dit alles maar toch vond ik het nog wel leuk om het 1 keer te doorlopen.

avatar van Duke Nukem
Even leuk als het eerste spel, vooral de co-op mode. Geweldige shootouts. Maar de shakey cam is wel misselijkmakend en het aimen verloopt niet altijd even vlotjes. Vooral dat shotgun, waarbij je slechts ongeveer kunt bepalen waarheen je schiet. Het is een genadeloos spel. Zo werd ik meerdere keren gedood door een voorbij rijdende auto. Of een vijand die mij langs achter aanviel. Het spel komt over als een gewelddadige film met goede voice overs en een aardig verhaal. Erg stijlvol gefilmd. Ook grappig die blurry beelden als je iemand in het gezicht schiet of als er wat bloot in beeld komt.