Legend of the Guardians: The Owls of Ga’Hoole (2010)

Alternatieve titel: Legende van Ga’Hoole: de Game

Nintendo DS / Nintendo Wii / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Krome
Uitgegeven door Warner Bros.

De Legende van Ga’Hoole is gebaseerd op de gelijknamige animatiefilm waarin uilen mythologische strijders zijn in een eeuwenoud gevecht tussen goed en kwaad. De uilen vliegen niet alleen door fantasievolle omgevingen maar nemen het ook tegen elkaar op in races en in gevechten. Als speler heb je in de Legende van Ga’Hoole de game de mogelijkheid om zelf te bepalen hoe je eigen uil er in het spel uitziet. Door het mythologische land te beschermen in races en gevechten verdien je bovendien ervaringspunten waarmee je je uil nog verder kan aanpassen. Naarmate je vordert in het spel, zal je uil krachtiger worden en nieuwe vaardigheden aanleren.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.