Romance of the Three Kingdoms II (1989)

Alternatieve titels: Sangokushi II | Super Sangokushi II

Commodore Amiga / MSX Series PC / Nintendo Entertainment System / PC / Sega Mega Drive/Genesis / Super NES / WonderSwan
Strategy / Simulation

Ontwikkeld door Koei
Uitgegeven door Koei

Het tweede deel van de historische simulatie serie Romance of the Three Kingdoms. Ervaar hoe het is om krijgsheer te zijn het oude China, tijdens de Sangokushi periode. Na de val van de Han dynastie is het land verdeeld geraakt en vele krijgsheren zijn uit op nieuw gebied. Maak je eigen karakter en scenario, of kies een legendarische generaal en volg het correcte verloop van de chinese geschiedenis.