Heroes of Might and Magic IV: Winds of War (2003)

Strategy / RPG

Ontwikkeld door New World
Uitgegeven door 3DO

Strijd tegen vier andere veroveraars om de macht over het hele rijk in handen te krijgen, door de hoofdstad Channon in te nemen. Deze tweede uitbreiding voor Heroes of Might and Magic IV bevat zes single player campaigns, met drie nieuwe creatures en vijfenveertig nieuwe scenarios.

gamelord
De twee expansion packs zijn veel beter dan het origineel..zal ook wel komen omdat ik de 2 expansions later kocht dan het release jaar en bewust niet het origineel heb gegamed..die ik weer eens ga gamen in kort tijdbestek, misschien dat die 1,5* dan wel misschien veranderd.

Had de 3-pack gekocht samen met etherlords II