Fallout: New Vegas (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Obsidian
Uitgegeven door Bethesda en Namco

Fallout: New Vegas speelt zich af in het jaar 2280, enkele jaren na Fallout 3 en enkele honderden jaren na de nucleaire holocaust ten gevolge van de oorlog tussen de VS en China. Je speelt een koerier, welke in de Mojavewoestijn rond de stad Las Vegas, van de dood wordt gered door een robot. Deze neemt je mee de stad in, welke min of meer intact gebleven tijdens de nucleaire explosie die de wereld van Fallout heeft vernietigd. Spelers kunnen verschillende attributen van hun personage customizen: leeftijd, ras en skill-attributen.

De site van Obsidian die linkt naar Fallout ligt plat volgens mij en via Steam kan ik de patch ook niet vinden.

Als je een link hebt die werkt zou dat erg prettig zijn, anders is het wachten tot de website het weer doet...

Iemand enig idee waar Fallout: New Vegas patch 1.3.0.452 te downloaden is? Ik zoek me een ongeluk, maar nergens een download link...

Limelou, hoe gaat het spelen? of kwam er wat tussendoor? hehehe

avatar van LimeLou
Ik heb het al een maand niet gespeeld Als ik er weer zin in heb pak ik 't wel op.

zelfde hier hoor LimeLou, eerst deel 3 spelen

LimeLou schreef:

Je moet het nu gaan uitspelen, u zult niet stoppen met spelen totdat u het uitgespeeld hebt.

avatar van LimeLou
Maar wacht eens even.... Ik zie iets aan de hemel... Het is een glimmende hoes... waar op staat: Deus Ex Human Revolution.

Het spel blijft tof om te doen en naar mate je sterker wordt, wordt het ook interessanter.

Toch blijft het minpunt de vele bugs. Zeker de laatste paar uren loopt hij zeker 2x per uur vast. Telkens weer verschillende vastlopers. De patches kan ik niet vinden via Steam of regulier.

Zonder vastlopers was het zeker een 5* geweest, maar nu moet ik nog maar afwachten.

avatar van JacoBaco
In 5 dagen uitgespeeld op hardcore mode. Heb er ongeveer 25 uur over gedaan. Naarmate ik het einde begon te naderen, kreeg ik allerlei missies waardoor ik uiteindelijk toch nog in een enorme teringlijder veranderde, maar ja fuck it. Fallout New Vegas is niet zo goed als Fallout 3, maar mag wel met trost in zijn schaduw staan. Want ja, sommige games zijn het niet eens waardig om in andermans schaduw te staan.

In 5 dagen uitgespeeld? Doorzettingsvermogen heb je

avatar van JacoBaco
Ja, ik had wat extra vrije tijd.

SvV_Ying
Ligt het aan mijn hele nieuwe tv of is de performance van deze game op de PS3 gewoon slecht? Framerate issues, het loopt allemaal niet zo vlotjes en de textures zien er ook niet goed uit.

Verder niks te klagen over de game, is gewoon weer lekker Fallout zoals we het kennen.

avatar van LimeLou
Ik speel de game op de PS3 en echt veel merk ik niet. Soms wel een bug, maar niks extreems tot nu toe.

avatar van SonnyHolmes
Niet zo goed als faloout 3 maar wel een waardige opvolger.

Het komt gewoon door de sfeer van fallout 3 dat deze niet even goed is.
Want als de sfeer hetzelfde had geweest dan had deze denk ik beter geweest en dta komt door de extra wapens enz.

Maar het is een blijft een goeie opvolger voor fallout 3.

lennox
ik koop games als deze niet meer op de releasedate. Er komt gewoon teveel dlc bij, waarbij je denkt dat je een halve game krijgt. de ultimate edition is aangekondigd dus die tik ik er voor 40 euro in !

avatar van Brains
lennox schreef:
Er komt gewoon teveel dlc bij, waarbij je denkt dat je een halve game krijgt.

Nou, dat hoef je bij deze game niet te denken hoor. De DLC stelt niet zo veel voor, en staat compleet los van het geheel dus kan onmogelijk deel van de oorspronkelijke game zijn geweest. Daarnaast heeft de originele game content zat.

lennox
dat moet iedereen voor zich eigen weten. ik wil een volledige product hebben.ik laat me niet naaien door die game industries.

lennox schreef:

Wil je je niet genaaid voelen koop je toch gewoon het volgende, heb je alles in 1

Fallout: New Vegas Ultimate Edition verschijnt 10 februari | PC games - gamer.nl

lennox
op die wacht ik dus ook.

mooie versie

avatar van Starmaster501
Het was te verwachten dat er voor dit spel weer een rits DLC kwam en dat er weer later een editie komt met alle DLC die dan weer een tijdje later spotgoedkoop te vinden is...

net als deel 3 ?

avatar van Starmaster501
Net als deel 3, er gebeurd nu met dit deel hetzelfde dus straks word de ultimate edition een eurotje of 30.
Nadat ik Fallout 3 kocht, kwam een paar dagen later de editie met alle dlc uit die nog weer niet zo lang later dezelfde prijs werd waarvoor ik fallout 3 alleen had gekocht,,, Toen voelde ik me genaaid.

jup, daar zijn ze goed in. Als je wat pre-ordered is het 50 euro bijvoorbeeld. en binnen 2 weken 30 - 40. (B: AC)

lennox
ik heb de ultimate edition vandaag gehaald, maar er zit geen boekje in ?, wie heeft dat nog meer?

lennox schreef:
Da's raar... Normaal zit er ook een boekje bij.

lennox
ik heb alleen zo'' n witte blaadje van 2 bladzijdes, maar geen boekje met fallout new vegas erop.

lennox
ik ga telkens vanzelf dood, gewoon uit het niets? hoe kan dit ?

avatar van Brains
Speel je op hardcore? Dat je misschien uitgedroogd of verhongerd? Of wellicht ben je gepoisioned door een schorpioen.