Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier (2012)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

Future Soldier speelt zich tien tot vijftien jaar na Advanced Warfighter af. De Ghosts worden ingezet om een ultranationalistische groep op te sporen welke de Russische president hebben afgezet. Als speler kun je een karakterklasse invullen, waarbij je een rol krijgt toebedeeld. Wanneer je handelt naar deze rol krijg je specifieke, unieke bonussen voor het personage, zoals een hartsensor voor snipers of op de schouder gemonteerde raketten voor commando's. Tevens krijg je diverse geavanceerde apparatuur tot je beschikking, zoals grondrobots die voorzien zijn van wapens. Daarnaast bevat het spel een co-op modus voor maximaal vier personen.

dit wordt misschien wel de game van het jaar, het klinkt echt gruwelijk

avatar van Thomas83
Omdat het zo goed klinkt zou het wel eens de game van het jaar kunnen worden?

ten eerste ik ben zwaar fan van ghost recon, en de titel is gewoon awesome, dus daarom denk ik het, heb je nog iets te klagen.

avatar van Thomas83
Jij komt met nogal een stelling, dus ik vraag door. Lijkt me niet zo gek. En of ik nog iets te klagen heb? Ik durf het bijna niet meer te vragen, maar waarom vind je de tite gewoonl awesome dan?

Nou ik vind future soldier gewoon dodelijk klinken het past en ik vroeg gewoon of je nog iets te klagen had je hoeft niet meteen een hele verhaal te lullen ja of nee of een vraag waar je later pas mee kwam had genoeg geweest.

SvV_Ying
Wat een vette trailer van deze game. Als de game half zo is als de trailer ben ik al verwacht. Geweldig.

verkocht* natuurlijk

avatar van jellecomicgek72
Deze game gaat zwaar ownen denk ik. Maarrr... Cod: Black Ops en Medal of Honor komen ook nog uit. Ik denk dat ik MOH laat liggen en voor Black Ops ga aangezien het veelste veel lijkt op Bad Company 2. Deze staat in iedergeval op me lijst voor 2011.

avatar van leatherhead
Ben nooit echt zo van de Ghost Recon serie geweest, maar deze ziet er toch wel enorm bruut uit

Ook voor op de PS3?

Staat er toch?

Dobbelstenen
Verbaast me hoe slecht sommige mensen kunnen kijken!

gamelord

avatar van codey123
1,0
Raar dat die niet op de pc komt want HAWX 2 wel en die sluiten een beetje bij elkaar in het verhaal aan. (tenminste bij het 1e deel van HAWX en GRAW 2)

avatar van codey123
1,0
En dan komt die wel op de Wii nog raarder maar die sluit dan natuurlijk weer aan bij HAWX 2 op de Wii

Hier zie je wat meer gameplay.

Klik Hier

Wat een misser... jammer... totaal anders dan GRAW 2. Dit aan de hand van een trailer gezien te hebben. Teveel actie. Voor de handliggende stealh kills...

gamelord schreef:

shit, zag et nu pas

wat zie ik nou, :O is het voor de xbox kinect? of gewoon xbox 360?

yeah, je kan hem pre-orderen voor pc...

avatar van dr channard
Ik wil deze wel. Ben die schiet maar in het rond games van tegenwoordig beu. Ik wil eens tactisch spelen, ookal is dat helemaal mijn dada niet

avatar van COD_PRO88
Kan deze game alleen in 3rd person??????

Ik hoop het niet, ik ga hem zeker niet halen als het alleen 3rd person is....

avatar van IC
IC
gamelord schreef:

jawel, die komt wel. 9 maart

avatar van IC
IC
wooooow! Ik ben het met iedereen eens op dit forum, dit spel wordt gruwelijk

avatar van jex
jex
Volgens officiele berichten komt deze game in Mei 2012 uit en niet meer Maart. Dacht ik laat het even weten.

avatar van dr channard
Ik vind de graphics wel minder

avatar van jex
jex
jex schreef:

Even een update: 22 Mei USA & 24 Mei Europa volgens ghostrecon.net & amazon.com. In Maart is dan de beta versie.

avatar van AvMerode
Was deze helemaal vergeten, oh man wat word dit weer een dure maand en heb al zoveel uitgegeven in februari.
Dan eerst maar single-player van dit spel op pc uitspelen, als het bevalt en online mp schijnt goed te zijn, word het kopen.
Mass Effect 3 en deze tezamen word dan 70 euro, wat is pc ook heerlijk, 2 voor de prijs van 1 in feite.
Eerst reviews van deze afwachten, heb er wel goed vertrouwen in, veel vertrouwen zelfs.

Official inside recon

avatar van J0rea
heb de beta gespeeld, vind het best leuk maar niet geweldig.

YouTube - Ghost recon Future soldier beta with Gassy part 1

Korte beta gameplay hier!