The Sims 3: Ambitions (2010)

Alternatieve titel: Sims 3: Ambities

Macintosh / Mobile / PC
Simulation

Ontwikkeld door Electronic Arts

Verbreed de horizon van je Sims, jij bepaalt zelf of je Sim dappere heldendaden verricht, of het leven van de buren zuur maakt. Laat je Sim als dappere brandweerheld optreden, de stad verbouwen als binnenhuisarchitect of een extreem leventje leiden als tatoeëerder. Zal je Sim bakken geld verdienen als technisch uitvinder, of brood op de plank brengen door als gestoorde wetenschapper aan de slag te gaan?

avatar van Mafurios
Aardige expansion, wel zo makkelijk om eigen baas te kunnen zijn, nog steeds niks om je sim jonger te maken teminste niet voor zover ik weet. Het is nu iniedergeval lang niet meer zo moeilijk om aan geld te komen, ook kan je veel meer handige dingen zelf maken.

Verder voegt het niet heel veel toe aan het spel maar het werk gedeelte is gewoon een stuk interessanter geworden. Net zoals alle andere delen van de sims is dit waarschijnlijk voor een klein weekje verslavend en speel ik het daarna niet meer tot de volgende expansion.