Hunter: The Reckoning - Redeemer (2003)

Xbox

Ontwikkeld door High Voltage
Uitgegeven door Vivendi

In dit derde deel van Hunter: The Reckoning, wordt onze groep helden uitgebreid met een nieuw lid. Tien jaar zijn er verstreken na de dood van haar ouders, waardoor Kaylie Winter keihard aan haar training heeft gewerkt om een Hunter te worden, om zo de dood van haar ouders te wreken. Door haar vastberadenheid om de moordenaars te vinden, stuit ze op een sinister, uit de dood opgestaan, leger. Die het doel hebben om de straten van Ashcroft te besmeuren met het bloed van hun slachtoffers. Aan Kaylie nu de taak om ze te stoppen en tegelijk de moordenaars van haar ouders te vinden.

Hehe...vette game is dit zeg, vooral de multiplayer!!!
De hele avond met een broertje en een kennis, door deze game gewandeld (eerder vechten totdat je er bij neervalt )

Dit is echt zo'n heerlijke arcade- hack-shoot 'm up game...waar je ook naar toe zou gaan de hele tijd als die in een gametent zou staan. De hele avond liggen knallen, slashen en powers gebruiken zodat het kill-percentage al over de 2500 kills ligt op hard-mode.

Het verhaal is wat dunnetjes, maar wat hebben we gelachen vanavond..de enemy's zwermen letterlijk op je af..zodat de enigste pause die je hebt, tijdens het opslaan van de game is...de hoofdcharacter in deze game is natuurlijk voor Gamelord...Kaylie Winters
Menig keren mijn teamgenoten tot waanzin drijvend met haar bezerkpowers..friendly-damage stond gewoon aan wat deze game echt super maakt. Laat ik de power los en mijn broer of kennis begaven zich in de zwerm vijanden..konden ze vechten voor hun leven, de vijanden beginnen dan op alles in te hakken wat maar los en vast zit !!

Maar ook de personage van mijn broer dreef je soms tot waanzin..met zijn Fire-power..mijn god wat hebben wij twee vaak in de fik gestaan zeg. (en maar rondjes rennen om het vuur te doven)
De characterpower van mijn kennis was ook geen misselijke..heel vaak onder stroom gestaan. Deze game is echt gruwelijk in de Multiplayermode. heb dus ook geen zin om deze eens in mijn uppie te doen, denk dat het punten aantal dan toch lager zou zijn..maar met zijn drieën echt gelachen vanavond. Waren al aan het pushen om morgen verder te gaan met de game...geeft al aan hoe goed hun hem vinden.

Zoveel plezier ermee, lachen gieren brullen!! 5,0*!!