Dementium II (2010)

Nintendo DS / PC

Ontwikkeld door Renegade Kid
Uitgegeven door SouthPeak

In Dementium II speel je met William Redmoor. William heeft net een hersenoperatie achter de rug om van zijn psychose af te komen en is een gevangene in een instelling voor doorgedraaide criminelen. Als zijn geheugen stukje bij beetje terugkomt, blijkt dat Williams vrouw is vermoord en dat al het bewijs hem aanwijst als de moordenaar. Om de zaken nog minder plezierig te maken, is degene die de operaties uitvoert een schimmige en mysterieuze man die bekend staat als "The Doctor". Deze dokter voert vreemde experimenten uit op de gevangenen. Je moet de dokter zien te stoppen om de moordenaar van je vrouw te vinden.

avatar van kaholiic
Wat een poster!

Dr. Salvador
Inderdaad super zeg!
Ik zie die game al naast de Kids games in de Bart Smit liggen!

Dr. Salvador
Ik zie nu, alleen voor de DS

Wooow, serieus, wat een poster, zoals kaholiic al zei. Moet ik maar eens opzoeken.

avatar van jirachi04
Wat een poster O_O

Wel een leuk spel hoor
Tja, heb nu al even gespeeld. Spelletjes voor de ds zijn nooit zo heel super, en dat is deze ook niet echt. De monsters zagen er totaal niet uit, maarja, dat is ds. Ze zagen er een beetje uit als doom voor de gba. Zoals ik en anderen al hebben gezegd, fantastische poster haha. Maar je begint gewoon in een cel, en daarna vind je een wapen. Maar een mesje. En dan kom je al heel snel de eerste baas tegen. Hij is best vervelend, maar wel simpel, vooral op easy haha. Het verhaal valt niet te volgen, zoals veel ds spellen, het spel speelt zich af in het donker, gewoon. Ze hadden dit spl voor de consoles moeten doen in plaats van alleen voor de ds. Misschien was het dan beter geworden.... De bewakers die je tegenkomt zijn verschrikkelijk simpel, maar de bazen kunnen nog wel even voor wat actie zorgen.
3.5

Ben benieuwd hoe d pc versie is