Hitman: Blood Money (2006)

Alternatieve titel: Hitman: Blood Money Reprisal

PC / PlayStation 2 / Xbox / Xbox 360 / PlayStation 3 / Android / Apple iOS / Nintendo Switch

Ontwikkeld door IO en Feral
Uitgegeven door Eidos en Square Enix

"Hitman: Blood Money" is het vierde deel in de bekende "Hitman" serie. In Blood Money moet je opnieuw met de kale killer de huurmoordenaar uithangen maar dit keer is het een tikkeltje anders, ditmaal wordt op jou zelf gejaagd...

S.Hieltjes
Veel mogelijkheden daarom ook een lange tijd gespeeld
Omdat er zo veel te doen is is er altijd wel een leuk level

Een 4*tje
Misschien is het niet allemaal even soepel, en zul je niet zeldzaam een game opnieuw moeten laden vanwege een druk op de verkeerde knop waardoor je dekmantel verraad, het geeft toch een geweldig gevoel van voldoening wanneer je op je dode gemak in vermomming een level inloopt, ongezien je klus doet en de tent weer verlaat zonder dat er een kip naar je omkijkt. Dank aan alle gadgets, upgrades, voor al die fijne wapens.
Ook altijd leuk om een level opnieuw te spelen op een compleet andere manier. De mogelijkheden zijn niet te tellen.

avatar van M.Goodkat
een van de beste spellen, i love hitman

avatar van andnino
Moet toch even dit citaat posten 'Names are for friends, so I don't need one.' geweldig

avatar van Bennerd
andnino schreef:

Inderdaad, geniale quote

avatar van batexated
Geniale game waarbij je zelf kiest voor brute aktie of stealh..

.. jah.. iedereen weet natuurlijk dat de stealh manier het leukste is.
ik vind als je deze game speeld.. dat je ook echt het gevoel krijgt dat je die personage(47) bent.. en dat je ook echt goed moet denken bij elk ding dat je doet.

de gameplay is over het algemeen wel chill.
soms krijg je wel eens iritaties dat het niet zo gebeurt zoals jij geplant had.. omdat je mischien een verkeerde knop in hebt gedrukt of dat een persoon net omkijkt als je op het af sneaked....

de muziek vind ook wel aardig goed.. ik vind als de guards je door hebben de muziek er niet goed bij passen. .en het is altijd hetzelfde.. ik vind het wel heel vet dat als je iemand gekilled hebt(wat ook op zoveel manieren kan).. dat je dan ineens ook zo'n duistere soundtrack hoord.. gewoon geniaal

een topgame die ik aanraad

Beste Hitman, heerlijke game waarbij ik heel vaak een missie overnieuw heb moeten doen omdat ik gesnapt werd. je moet goed nadenken bij de beslissingen die je neemt en dat vind ik erg goed, het verhaal is ook nog eens goed en het geeft een geweldig gevoel als je zonder gesnapt te worden je doelwitten hebt uitgeschakeld en ongezien je missie hebt gehaald.

4.5

weet iemand of er cheats bestaan (god mode ed. ) voor de 360.
alvast bedankt.

avatar van Wildtuning
morrie schreef:
weet iemand of er cheats bestaan (god mode ed. ) voor de 360.
alvast bedankt.

Gewoon googlen? zijn er vast wel wat!

avatar van Tha Luz
Weet iemand of der een nieuwe hitman komt?

Tha Luz schreef:
Weet iemand of der een nieuwe hitman komt?

jah hitman 5 ergens bij kerstmis dit jaar.

avatar van Tha Luz
Ja heb het net gezien,hoop dat die net zoals blood Money gaat worden

avatar van andnino
Met een wat soepelere besturing graag!

avatar van gemaster
hitman47 schreef:

jah hitman 5 ergens bij kerstmis dit jaar.

Ik kan dit nergens vinden hoor. Wat is je bron?

avatar van andnino
Staat iig op gamespot, maar de releasedata van nog niet officieel aangekondigde games kloppen daar (nergens eigenlijk) nooit.

avatar van hitman47
ja op gamespot en nog andere sites staat rond kerstmis ma het staat al zeker vast dat ze een hitman 5 aant maken zijn.

avatar van gemaster

Ik zie hier anders helemaal niet staan dat het met kerst wordt. Er staat TBA.

avatar van Starmaster501
Wat was het heerlijk om dit spel te spelen. beetje wurgen, beetje verkleden en mijnen in koffers verstoppen. Jammer dan ik hem nu voor de ps2 kwijt ben. ga heb voor de xbox 360 kopen alleen is hij hartsikke duur op bol.com
in de 40 euro dacht ik. terwijl hij voor de pc voor 5 euro in de winkel ligt

een 5

stem verhoogd naar 4.5

avatar van ps3me
Erg lekkere besturing en leuk zoals je mensen echt professioneel om kunt leggen.

avatar van Starmaster501
Waarom is hij voor de xbox minder gestemd?

avatar van Tha Luz
Omdat mensen die een xbox hebben het spel mischien minder leuk vinden xD
Ligt denk ik vooral aan de lastigere besturing.

avatar van ps3me
wat is eigenlijk het verschil tussen Xbox besturing en Playstation ??

avatar van Tha Luz
geen geloof ik xD.Mischien zijn de ps2 spelers wat guller als het gaat om stemmen dan xbox360spelers?

shady161
Weet iemand ook als er al plannen zijn voor een nieuwe Hitman?

shady161 schreef:
Weet iemand ook als er al plannen zijn voor een nieuwe Hitman?

Ja,maar het is nog niet echt duidelijk waneer die uitkomt ergens in 2009.

shady161
okay cool, want dat was eigenlijks het eerste wat door mijn hoofd ging toen ik deze had uitgespeed,. en ik las ergens iets over een deel 5 tot 7 enzo,. maar nog niets conreets,.

N E way,. mooi spel dit en echt een heel mooi eind.

Ave maria

avatar van jossieboy12
Coole Game. Je kan nu veel meer dan de andere Hitman Games. Mijn Leukste level blijft ook de laatste. Toch wel een tijdje zoet mee geweest.

4,0 sterren.

avatar van andnino
Het eind is echt geniaal inderdaad