Hitman: Blood Money (2006)

Alternatieve titel: Hitman: Blood Money Reprisal

PC / PlayStation 2 / Xbox / Xbox 360 / PlayStation 3 / Android / Apple iOS / Nintendo Switch

Ontwikkeld door IO en Feral
Uitgegeven door Eidos en Square Enix

"Hitman: Blood Money" is het vierde deel in de bekende "Hitman" serie. In Blood Money moet je opnieuw met de kale killer de huurmoordenaar uithangen maar dit keer is het een tikkeltje anders, ditmaal wordt op jou zelf gejaagd...

avatar van hitman47
Weer vele sites op google die dat beweren,en op deze site zijn ook afbeeldingen die gelekt zijn te zien.
Hitman 5 op zijn vroegst rond kerst 2011 - Hitman 5 (werktitel) PC Nieuws - insidegamer.nl

avatar van LimeLou
Ik heb gehoord van die posters. Het was fanmateriaal, dus verwacht er niet veel van. Tenminste volgens Square Enix was het fanmateriaal. Ze konden natuurlijk ook gewoon liegen, als het geleaked ontwikkelingsmateriaal was. Dat ik erg hoop

avatar van Thomas83
Belachelijke plaatjes, al helemaal als het fanmateriaal is. Hier komt 47 meer over als een soort stoere gespierde actieheld, nou niet echt waar hij voor staat. Alsof we die ook niet al genoeg hebben.

avatar van LimeLou
Ik hoop ook niet dat als er een nieuw Hitman deel zou komen, dat het in die stijl uitgevoerd zal worden.

heb wel zin in een nieuwe hitman ,..

PS: mijn favoriete spel op de ps2

avatar van hitman47
Vogelbekdier schreef:
heb wel zin in een nieuwe hitman ,..

PS: mijn favoriete spel op de ps2

Jij geeft jou favoriete spel maar een 6 op 10,dan vind je het toch niet echt zo goed?

avatar van rockgamer
hitman47 schreef:

blijkbaar wel dit spel staat op 1 bij zijn top 10

echt een heel goed spel, leuke introductie met Hitman!

avatar van KKOPPI
Ik hoop nog stil op een vijfde deel

avatar van LimeLou
Die komt ook Is al een tijdje aangekondigd

avatar van Starmaster501
Bron? Wil het even lezen.
Njaa dan wacht ik met smart op H5. Deze was briljant!
Es kijke of ze het nog beter kunnen. Denk het niet eigenlijk

Bron
Je moet ook niet beter verwachten, anders hype je jezelf voor niks als het uiteindelijk teleursteld Dit is overigens niet de enige bron, maar ik kon niet zo snel andere duidelijke vinden. Er was al eerder info gelekt. Wat ik wel weer leuk vind is dat IO aan de game werkt, aangezien veel gamereeksen steeds meer door andere ontwikkelaars wordt overgenomen

avatar van Starmaster501
Er staat dat er nog niets officieel is aangekondigd.

avatar van LimeLou
onderbuikgevoelens, ik weet het vrijwel zeker

Ave maria

Wie's dat

avatar van Starmaster501
Da's het liedje wat je in het menu hoort.

avatar van KKOPPI
Geweldig nieuws vandaag. Hitman 5 wordt waarschijnlijk onthuld op E3

Bronnen?

avatar van dr channard
Wat zouden ze bedoelen met persoonlijke reis maken ? Dat hij voor zichzelf werkt of dat we zelf mogen kiezen waar we naartoe mogen

Geweldig

avatar van Miss.Blonde
Ik heb een pakket zien liggen van alle 4 de spellen van Hitman voor op de PC. In eerste instantie leek dit mij erg leuk, maar ik twijfel of het wel iets voor mij is. Het kost immers maar 10 euro. Dus wie weet.

avatar van LimeLou
Ah, toch goede aankoop Nee, de game is niet iets voor nieuwelingen. Het gaat vooral om je missie zo stealthy mogelijk te halen (dus zo min mogelijk mensen vermoorden, niet ontdekt worden als je iets verdachts doet, etc)

Zelfs als het niet je ding is, moet je het wel eens proberen, vooral Contracts is zeer sfeervol. Als je hulp nodig heb, moet je het vragen

Ik moet deze nog steeds gamen
Ligt al jaren te wachten om er eens doorheen te gaan wandelen..net zoals het deel hiervoor xD

avatar van dr channard
Het ziet er naar uit dat de nieuwe Hitman een game wordt a la SPlinter Cell conviction

@dr channard

Vast niet!

@gamelord

Foei! Nee, dit spel is best wel makkelijk vergeleken met de vorige Hitman games Ook zijn (bijna) al de levels losstaande verhalen, dus hoef je het spel niet in een bepaalde tijd uit te spelen, maar kan je lekker je tijd nemen

avatar van dr channard
Mijn Xbox is stuk, ik mis deze game zo hard, had de kans nog niet gehad om deze in professional uit te spelen (toch niet elke missie in Silent Assassin). Iemand die weet hoeveel het kost je Xbox te repareren ?

Mijn top vijf missies :

1) Missie met de hemel en de hel (vind de sfeer enorm leuk)
2) A New Life
3) Opera
4) Vintage Year
5) You Better Watch Out ...

avatar van Spock
Mijn PC is gemaakt, en die kan ik morgen gaan ophalen. Dat betekent dat ik na een viertal maandjes eindelijk Blood Money nog eens in de speler kan gooien. Het is al langer een favoriet van me geweest, ondanks het feit dat ik door mijn besturingssysteem last heb van een grafische glitch. Simpel uitgelegd is Hitman gewoon: moordenaar en doelwit, meerdere vijandjes en bijstanders, en een kaart. Heel simplistisch, maar oh zo doeltreffend, vooral doordat je meerdere verschillende manieren hebt om je doel te bereiken. Je kunt proberen iedereen te vermoorden, of slechts je ene doelwit. Je kunt zelfs proberen geen enkel doelwit te doden, doordat ze in een "ongeluk" zijn omgekomen. Echt prachtig. De meeste maps heb ik tientallen keren uitgespeeld, de meeste met Silent Assassin.

Mijn top 5:

1 House of Cards
2 A Vintage Year
3 Flatline (doet me zo denken aan One Flew Over the Cuckoo's Nest, een van de beste films ooit)
4 Curtains Down
5 You Better Watch Out

De enige waar ik niets aan vind zijn Amendment XXV en A Dance with the Devil (hij is wel leuk, maar die meeste kills (op de vuurvrouw na ) zijn niet leuk om te doen)

avatar van LimeLou
Mooi dat je ook je enthousiasme deelt over Hitman. Inderdaad geweldige games, met heel veel uitgebreide opties. Een favoriete level heb ik niet zo snel, ze zijn allemaal zo geweldig.