Horse Life 3 (2010)

Nintendo DS
Simulation

Ontwikkeld door Game Life en Neko
Uitgegeven door Deep Silver

In Horse Life 3 krijg je je eigen paard op zakformaat. Je moet je paard tevreden en in goede conditie houden. Dit doe je door je paard te voeden, de stal schoon te maken en uiteraard door je paard te verzorgen. Om van je paard een echte topper te maken zul je veel moeten trainen. Vervolgens kun je in verschillende nationale en internationale competities laten zien dat jij de echte kampioen bent. Naast een hoop prestige verdien je hier ook geldprijzen mee. Hiermee kun je meer dan 80 verschillende dingen kopen zoals kleding, zadels en voer. Spelers kunnen hun eigen paard selecteren uit drie verschillende paardenrassen: Selle Français, Engelse volbloed en Arabier. Vervolgens kun je ook zelf de naam en de kleur van de vacht van je paard kiezen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.