Halo 3 (2007)

Xbox 360 / Xbox One / PC

Ontwikkeld door Bungie en 343
Uitgegeven door Microsoft

Halo 3 gaat verder op het verhaal van Halo 1 & 2. De Brutes hebben de macht overgenomen en de Elites zijn van hun plaats gestoten. De Covenant is in tweeën gespleten. Zullen de Elites en de mensen aan elkaars zijde vechten?

avatar van Spawn NL
Is dit de officiele voorkant ? volgens mij niet maar ja.

Ja ik denk dat ongeveer de helft van de 360 bezitters hun 360 hebben gekocht voor deze game!
Ik eigenlijk ook, als er geen halo 3 zou komen zou ik mischien wel een Ps3 hebben gekocht, Halo 3 lijkt tot nu toe waar te maken wat er van verwacht word. Ik vond de Beta Echt heel tof en het speelde allemaal nog beter dan eerder.
Qua graphics was de beta mischien niet top maar daar is bewust voor gekozen, de onlangs vrijgegeven screen (ingame) van de Singleplayer was daarin tegen een van de mooiste die ik ooit heb gezien en kan zeker tippen aan het niveau van bijvoorbeeld GoW.

Kan niet wachten op deze game en ik koop dan ook zeker de Legandary Edition als een echt en trotse Halo FanBoy

avatar van waxs
Spawn NL schreef:
Is dit de officiele voorkant ? volgens mij niet maar ja.

Zal wel door een enthousiasthe fan in elkaar geknutseld zijn. Ik vind Halo persoonlijk nog altijd de beste game die ik heb gespeeld. Ik kijk erg uit naar dit nieuwe deel, voornamelijk ook omdat de 360 tot nog meer in staat is dan zijn voorganger. Kijk erg uit naar de multiplayer modes, zit er dan ook over te denken met de release deze game in combinatie met een 360 aan te gaan schaffen

avatar van Deftones_JP
De filmpjes die ik gezien heb zijn veel belovend. Verder ben ik vooral benieuwd of de briljante A.I. wat verder verbeterd kan worden door de nieuwe 360 mogelijkheden.

avatar van Car-freak
lijkt me een coole game

avatar van Spawn NL
Ja ik zelf zit nog te twijfelen of ik de Legandary Edition ga kopen of de Collectors, het word waarschijnlijk de legandary want ik ben stiekem toch wel een hele grote fanboy.
Ik heb de beta gespeeld (vele vele uren) en had daarin ook al het maximale level berijkt en ik moet zeggen, het voelt weer zoals het moet horen maar dan nog beter.

Over de Singleplayer kan ik uiteraard nog niks zeggen omdat daar alleen nog maar 1 enkele screenshot over is uitgekomen en bungie daar nog helemaal niks over heeft gezegd.
Omdat bungie er zo stil over is verwacht ik daar stiekem iets heel speciaals van.

avatar van SilverGun

Dan zou ik vlug even de E3 singleplayer trailer downloaden van marketplace

SilverGun schreef:

Dan zou ik vlug even de E3 singleplayer trailer downloaden van marketplace

Ja klopt die heb ik ook gezien was ik even vergeten maar opzich laat die nu ook niet zo bijster veel zien, alleen dat het er rete goed uitziet.

avatar van TomFOrREal
Oké go Bungie Het is goe da ze geen fucking uitbreidingen hebben gemaakt zoals rockstar wel deed kan ni wachte om dit uit te spele !hoop op vroegere datum!

avatar van jaspertje3
Hmm je kunt hier nog niet op stemmen toch?

jaspertje3 schreef:
Hmm je kunt hier nog niet op stemmen toch?

Klopt, maar er zijn van die mensen :S

Gestemd door TomforReal ofzoiets,, hij zal wel de beta gespeeld hebben (ik ook maar dat betekent niet dat ik al ga stemmen)

Er is weer een stem...

avatar van martinstegenga
Ohh lkkr boeiend maar btw Spawn, ik vind dit een erg geschikte voorkant. Deze staat me wel aan.

avatar van Deftones_JP
Idd en laat ook gelijk die nieuwste trend zien; 3D stof. Ik ben even kwijt waar ik het gezien of gehoord heb maar dat schijnt helemaal de bomb te zijn.

martinstegenga schreef:

Ja ik vind hem ook wel tof maar ik weet niet of er al een officeele uit is en of dat deze is. Maar het is zeker een toffe voorkant.

Vandaag in a'dam bekend gemaakt dat de single player missions, speelbaar zullen zijn in co-up tot wel vier spelers.

Kon al niet wachten op deze game, nu al helemaal niet meer.

Te vet zeg.

Helaas heb ik geen XBOX360 dus deze knaller kan ik vergeten.

JohnWilliams schreef:
Helaas heb ik geen XBOX360 dus deze knaller kan ik vergeten.

Hij is het kopen van een 360 zker waard, als je daarbij kijkt wat er allemaal nog meer te bewonderen is en nog komt is het een zekere aanschaf.

Ja, je hebt een punt.......alleen mijn oog valt meer op de Nintendo Wii.

avatar van martinstegenga
Hij is het kopen van een 360 cker waard... Je bent gek als je een 360 koopt om alleen Halo 3 Maarja zelf weten waar je je geld aan verprutst

martinstegenga schreef:

Klopt dat bepaal ik inderdaad zelf

Bovendien weet ik nu al dat ik in deze game zo ontzettend veel uren ga steken dat het een xbox 360 zeker waard is. Vele duizende uren gaat dit spel mij boeien, daar heb ik we 400 euro voor over.
Noem maar is iets wat je vele duizende uren bezig houd voor 400, op enkele MMo's na.

Nintendo Wii? Alleen kost die € 250,-

Nintendo Wii? Alleen kost die € 250,-

ja inclusief game en 4 controllers want alleen zijn de games niet veel aan.

en dan duizende uren he.

Denk toch dat Wii dat kan bieden samen met de XBOX 360 en misschien ook wel de PS3.

JohnWilliams schreef:

Ja tuurlijk, dit gaat verder niet meer over de game maar voor mij laat de Wii het voorlopig toch een beetje afweten.

Ieder zijn mening

avatar van waxs
Weet iemand of deze ook verschijnt in combinatie met het Xbox 360 Elite pakket?

waxs schreef:
Weet iemand of deze ook verschijnt in combinatie met het Xbox 360 Elite pakket?

Kweet niet of Halo 3 uberhaubt wel als pakket komt, dat kan ik me van halo 2 niet herinneren

avatar van rpger
Kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder word aan dit deel, deel 1 en 2 zijn nou niet echt bijster geweldig. Succesvolle games dat wel, maar als je het vergelijkt met Half Life 2, Far Cry etc. dan is het niet meer dan een beetje standaard shooter.

avatar van WeZet
Ik heb geen Console ala Xbox 360 of PS3, en hij wordt dacht i keerst even Xbox 360 exlusive, dus de mensen die er een kochten worden beloond!

Ik ho9u het iij mijn pc, ik moet eerst nog Halo 2 spelen!

avatar van Deftones_JP
Sfeer, gameplay met voertuigen, intelligentie van de tegenstanders, het verhaal, het universum. De manier waarop de vijanden zijn ontworpen, het schildsysteem, restrictie op het aantal wapens. Maar vooral de sfeer en het verhaal. Dat zijn dingen die persoons of smaak gebonden zijn dus het zou goed kunnen dat jij er niks mee heb. Ik vind persoonlijk de setting en het verhaal velen malen beter dan Far Cry maar goed. Het scheelt misschien ook hoe 'sfeergevoelig' je bent. Deel 2 was minder qua verhaal dus misschien stoot dat je af.