The History Channel: Great Battles - Medieval (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360
Strategy

Ontwikkeld door Slitherine
Uitgegeven door Deep Silver

Great Battles: Medieval speelt zich af in de veertiende en vijftiende eeuw, ten tijde van de Honderdjarige Oorlog. De strategische gevechten die je voert gaan tussen de Fransen en Engelsen en als speler heb je de beschikking over eenheden van één van deze zijden.

avatar van ps3me
vraag me erg af hoe ze dit goed kunnen uitwerken voor de ps3 en Xbox360 als het goed is uitgewerkt ga ik het misschien eens halen!

Command and conquer werkt ook vrij soepel dus ik heb er wel vertrouwen in.

avatar van ps3me
Ja, maar dit is wel door een andere maker en uitgever

Zag dit in de fnac liggen voor 20 euro of zo, zal wel niet echt brokken maken.

avatar van Ricxz92
En is dit wat ben nogal een fervent kijker van history.

Ik heb alvast geen idee en op metacritic is ook niks te vinden.

Hier een filmpje van de gameplay: YouTube - The History Channel Great Battles of Rome Gameplay

Ik heb dus echt niks met 3d strategie games. De eerste die mij zal gaan bevallen moet ik nog tegenkomen.