Ghostbusters (1984)

Amstrad CPC / Apple II / Atari 400/800/XL/XE / Commodore 64/128 / MSX Series PC / Nintendo Entertainment System / PC / Sega Master System / Sinclair ZX Spectrum

Ontwikkeld door Activision
Uitgegeven door Activision

Het doel van dit spel is om de stad waar je doorheen rijdt te verlossen van psychokinetische energie, middels het vangen van spoken. Met elke spook die je vangt verdien je geld, en kun je je auto upgraden of nieuwe vallen kopen. Maar wees op tijd, anders zal de Stay-Puff Marshmellow Man de stad vernietigen.

avatar van Wii00
Dit spel heb ik veel op de NES gespeeld voor mij gewoon 4 sterren

avatar van rpger
Geweldig! Wat heb ik hier als kleine jongen een hoop tijd aan besteed op mijn MSX

avatar van Mega Man
Ik heb deze game nooit gespeeld maar afgaand op de review van de Angry Videogame Nerd (Youtube en Gametrailers) moest deze game niet al te beste zijn.

Die review is inderdaad hilarisch

avatar van steffengamer
1,5
Kijk op youtube, eens naar de angry gamenerd! die gast revieuwt deze game echt hilarish!

avatar van wolff
Wii00 schreef:
Dit spel heb ik veel op de NES gespeeld voor mij gewoon 4 sterren

LOL veel nog wel? Wat had jij veel frustraties in je jeugd

oja ik moet nog een cijfer geven...... 0,5

nuf