Medal of Honor (1999)

PlayStation

Ontwikkeld door Dreamworks

Medal of Honor speelt zich af tijdens de tweede wereldoorlog. Als lid van het Office of Strategic Services Department moet je vijandelijk grondgebied infiltreren, materiaal saboteren, documenten stelen en nazi plannen vernietigen.

Dit spel liet duidelijk zien dat deze generatie consoles aan het eind van zijn latijn was. De PC games van die tijd zagen er heel erg veel beter uit. Niet onaardig maar de gebrekkige AI, matige graphics en matige besturing doen het de das om.

avatar van Timmy757
Ooit eens een gekregen voor kerst en vanaf toen tot het moment dat mij playstation er de brui aan gaf helemaal grijs gespeeld. Echt een fantastisch spel, dikke 5*.

avatar van Pacino88
Vond deze vroeger zeker vet, maar dit is nu echt niet meer te spelen! Verschrikkelijk trage besturing en lelijke effecten. Hierbij richt ik me vooral specifiek op het doden van de vijand. De MP is gewoon niet fijn om te spelen en erg donker.

Prachtig spel, mooi design, en overheerlijke muziek van Michael Giacchino!

avatar van HiLL
Wat een heerlijke en brute oorlogsgame was dit! Heerlijke gameplay en lekker spannend.

kevin13
vond dit spel zeer leuk, maar de 3 eerste landjes waren papsimpel

avatar van Timmy757
De eerste drie waren inderdaad papsimpel, maar de laatste 3 waren echt ongelofelijk moeilijk . Ik vond de moeilijkheids opbouw in dit spel echt waanzinnig goed ,

RE123
erg mooi spel ook de muziek was heel leuk en je had egt het gevoel dat het spel nooit zou stoppen

avatar van KAY
KAY
heerlijke oorlogs game

avatar van gamer for life
heb in de tijd toon echt veel , veel en veel met deze game gespeeld , niet normaal . heb veel plezier en amusement gehad met deze game , nu zou ik hem misschien niet meer zo goed vinden . maar voor het plezier dat ik er vroeger mee heb gehad een dikke welverdiende 5

avatar van ps3me
Vroeger veel bij een vriend gespeeld, was een leuke tijd!

RE123
nog 3 stemmen en hij staat in de top 250

avatar van LimeLou
Hoort deze game niet onderhand in de top250 te staan?! :S

avatar van DES-Niels
Deze game moet minstens 50 stemmen hebben om in de top 50 te komen.

avatar van love-kadavers
deze vond ik toch wel een van de beste playstaion spellen. ik heb hem samen met mijn broer dag en nacht liggen spelen .

avatar van love-kadavers
en nu hoeft hij nog maar 1 stem, dit spelhoort echt wel in de top 250 thuis

avatar van Juan2910
Wat een supergame. De sfeer, de muziek, de wapens. De allereerste Medal of Honor game die ik heb gespeeld mooie herinneringen..:)

avatar van W B
W B
Was toentertijd helaas verpest door de shooters op de pc, waardoor deze al gelijk wat lager op mijn ranglijst kwam. Helaas... Daarentegen heb ik nog wel genoten van dit spel.

avatar van wo2-freak
Een van de beste oorlogsgames ooit gemaakt!!

avatar van roman123
Wat een game, als je dit anno 2011 ziet dan lig je dubbel natuurlijk maar voor die tijd was dit 1 van de betere PSX shooters!

Bij uitstek 1 van de betere shooter die ik gespeeld hebt op de psx vind hem ook met uitstek 1 van de betere Medal of Honor games die aangeraakt hebt. Mede door dat hij mij vroeger zeer erg vermaakt heeft, verdiend hij een hoge score. Minder als European Assault , maar ik vond hem sowieso beter dan Rising sun.

avatar van anders99
Een zeer leuke shooter. Nu is dit natuurlijk al verouderd. De graphics zijn niet top en het spel verloopt soms nogal stroef. Het kon beter maar het kon ook veel slechter. Voor een PSX spel vind ik dit wel een zeer goed spel.

avatar van Duke Nukem
Een spel dat je helemaal onderdompelt in de brute tweede wereldoorlog. Je hoort de Duitsers soms echt Duits praten. De sfeer is verstikkend, de verlaten stadjes, de authentieke wapens, de manier waarom het verhaal wordt verteld. En dan natuurlijk de multiplayer mode, dat heb ik urenlang met mijn broer gespeeld. Lachen geblazen als je de ander met een bazooka langs achter onder shot houdt, hij zich verbaasd omdraait en je dan jezelf opblaast omdat je te dicht tegen een muur aanstaat! Of als je in de storymode een granaat gooit en een Duitse hond die opraapt en braafjes naar zijn baasje apporteert. De Duitse soldaat zegt dan "Er hat einen Hundekeks gefunden," of iets dergelijks.