Turn It Around (2007)

Nintendo DS
Puzzle

Ontwikkeld door Taito
Uitgegeven door Majesco en 505

Turn It Around is een puzzelgame waarin je in 24 minigames, met behulp van het touchscreen, een wiel strategisch zien te draaien om elk spelletje te voltooien. Afhankelijk van het spel moet je je richten op kracht, techniek of snelheid. Of je nu blokken moet kapotmaken in Arkanoid, gasten naar hun verdieping moet brengen in de lift, muziek moet maken in het park met de Pinch Hitter of je balans zien te houden in een volle trein. Op het onderste scherm zie je de draaischijf, die je met het pennetje moet beïnvloeden, en op het bovenste scherm zie je wat dat tot gevolg heeft. Turn It Around bevat drie verschillende multiplayer-opties waarmee je samen met een vriend als een dolle kan draaien. In multiplayer kun je tot en met vier spelers een lekker potje tilten en draaien.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.