Killing Floor (2009)

Ontwikkeld door Tripwire
Uitgegeven door Tripwire

Killing Floor is een first-person shooter met een co-op mode voor zes spelers, die zich moeten verdedigen tegen hordes zombies in een omgeving die gebaseerd is op London. Spelers hebben hiervoor de beschikking over een mix van meer dan twaalf wapens zoals messen, shotguns, rifles en een vlammenwerper. Je neemt het op tegen negen verschillende soorten zombies met tanden, klauwen, kettingzagen en zelfs raketwerpers. Ook een soort "perks" systeem is aanwezig, waarbij spelers bepaalde speciale krachten en skills krijgen.

avatar van dominion
Nou vanwege de goeie score even uitgeprobeerd.
En heb er wel heel even de lol van kunnen inzien.
Maar na tijd werd het toch zeer vervelend vanwege de kut besturing.
Het is allemaal erg stotterig en je kan niet goed zien waar je op richt met je geweer.

Maar de grapichs zagen er prima uit behalve de zombies .
Ze bewegen ook heel stotterend en ergerde me er nogal aan.
Het zou natuurlijk ook aan me pc kunnen liggen dat alles zo stottert maar ik kon er dus echt niet tegen.
Toch een voldoende omdat het een erg leuke tijd doder is.