Bram Stoker's Dracula (1993)

Commodore Amiga / Nintendo Entertainment System / PC / Sega CD / Sega Master System / Sega Mega Drive/Genesis / Super NES / Sega Game Gear / Game Boy
Action / Shooter

Ontwikkeld door Psygnosis, Traveller's Tales en Probe
Uitgegeven door Psygnosis en Sony

Gebaseerd op de gelijknamige film, neemt Bram Stoker's Dracula je mee in een angstaanjagende wereld van puur kwaad. En er is maar een manier om te overleven: Vernietig de prins van de duisternis. Maar het zal niet gemakkelijk worden. Van diep in de koude, donkere kerkers van kasteel Dracula tot de brute Transsylvanische plattelanden, wordt er veel van je vereist om in leven te blijven.