Mortal Kombat Trilogy (1996)

PlayStation / Nintendo 64 / PC / Sega Saturn / game.com
Fighting

Ontwikkeld door Midway, Williams en Point of View
Uitgegeven door Midway, GT, Tiger, Tec Toy, Softbank en Warner Bros.

Shao Kahn krijgt een laatste kans om de Aarde over te nemen in in een gevecht met alle deelnemers uit voorgaande toernooien. Met deze 36 karakters ben je uitverkoren om de Aarde te vertegenwoordigen.

Ik vond dit de beste Mortal Kombat ,deze had alle personages en deze game bood gewoon over het algemeen het meest, heel veel fatalities, brutalities, animalities enz.
Jeugdsentiment ten top weer dit! 4.5*

avatar van Bahamut Zero
Heb hier ook flink wat dagen samen met een vriend achter doorgebracht. Hoe simpel het ook was (met de cheats ) het bleef verslavend. Een enorm arsenaal aan characters die je kon kiezen bleef deze game interressant houden. Geef hem 4* en beoordeel hem ook als de beste MK game omdat de meeste andere delen gewoon te houterig waren/zijn.

avatar van steffengamer
ik ben het helemaal eens met Bahamut ZEro wat een geweldige vechtgame

avatar van gamelou
ik vond deze nog een van de beste mortal kombat spellen de personages hier in zijn ook geweldig

Dr. Salvador
Hey, heb je Deception ook gespeeld, want dat is mijn favoriet!.

Deze heb ik nooit gespeeld.

avatar van steffengamer
Die uppercuts in dit spel zijn zo gaaf!

Dr. Salvador
Uppercuts zijn altijd gaaf, ook in Deception als je iemand uppercut, het beeld schut nog even na dan, en een hoop bloed, heerlijk!

avatar van Juan2910
Na Mortal Kombat 1, is dit mijn favourite Mortal Kombat Ik vond het hierna wel wat minder worden..

Leuke fighter. Echt arcade. Zoals een lekker hamburger. Smaakt altijd. Ook nu nog.

Ligt eraan, als de hamburger ook 16 jaar oud is...

Wat is 'game.com' voor systeem?

Hele rare vraag?

Het staat er nog steeds tussen en ik zou niet weten wat het is.

Ben wel benieuwd.

Dus als iemand het weet.

Dan mag die het zeggen.