Imagine: Champion Rider (2008)

Alternatieve titels: Laura's Passie: Paardrijden | Laura’s Passie: Wilde Paarden

Nintendo DS / Nintendo Wii / PlayStation Portable
Simulation
single player / multi player (verschilt per platform)

Ontwikkeld door Ubisoft
Uitgegeven door Ubisoft

In Laura’s Passie: Paardrijden zoek je de prairie af naar de laatste wilde paarden in Amerika. Deze paarden zijn vaak niet gewend aan menselijk contact, dus moet je ze rustig en voorzichtig benaderen om ze niet te laten schrikken. Daarbij heeft ieder paard een eigen persoonlijkheid waarmee je rekening moet houden. Zo zijn er nieuwsgierige, achterdochtige, moedige en aanhalige paarden, die telkens anders kunnen reageren op jouw manier van benaderen. Door paarden goed te verzorgen en ze tegelijkertijd hun vrijheid te laten houden, beginnen de paarden je meer en meer vertrouwen, tot je uiteindelijk zelfs een ritje op hun rug kunt maken en aan wedstrijden deel kan nemen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.