Medal of Honor (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Danger Close en Digital Illusions

In Medal of Honor zal je spelen als een Tier 1 Operator, een relatief ongekende soldaat die werkt voor de National Command Authority en missies aanneemt die niemand anders aankan. Het spel speelt zich af in het hedendaagse Afghanistan, waar een oorlog woedt tussen de Taliban en de geallieerden troepen. Tijdens je missies kan je achter het stuur kruipen van verschillende voertuigen, waaronder Quads en een AH-64 Apache helikopter. Daarnaast kan je gebruik maken van een diversiteit aan wapens en gadgets om je vijanden te overmeesteren.

Vond het goede game. op sommige bugs en graphics na, is het een echt leuke game. wel leuk gemaakt als TIER 1

davidbmaster
DICE is en altijd al goed ben blij dat ze met Battlefield 3 de beste shooter van 2011 bye bye COD hallo Battlefield games.

avatar van maikel01
Hey jongens! Ik had een vraag over dit spel, is de button layout hetzelfde als die van cod ? of is het anders ? (Platform : ps3) Als jullie willen reageren , zou dat geweldig zijn ! Alvast bedankt.

Ik dacht hetzelfde. Ik pakte het in ieder geval zonder moeite op.

avatar van Martijn
Volgens mij het zelfde als Bad Company, maar dat weet ik niet zeker, in ieder geval is die van Bad Company wat logischer dus daar ben je zo aan gewend.

davidbmaster
Beetje anders dan battlefield maar meer solo met wapens.
opzich makkelijk geoon kijken wat iedereen heeft en het zelfde meenemen.
ik heb gewoon LMG dan P90 en de laatste Sniper dus ja ieder wat wils.

MVG Davidbmaster(xbox360)

avatar van jex
jex
Gisteren avond gekocht... net uitgespeeld op normal mode, het lijkt wel in 3 uur te zijn uitgespeeld, waarom zo kort?? Vind hem zeker wel in orde, niet te hectisch als CoD, veel met geluidsdemper geschiet, vond ik wel leuk! Misschien een keertje Tier 1 mode proberen.

heeft deze nog een leuke single player, want ik heb geen xbox live (meer)

avatar van leatherhead
JustMike schreef:
heeft deze nog een leuke single player, want ik heb geen xbox live (meer)

Als ik jouw was zou ik hem niet voor de singleplayer kopen. In 4 of 5 uurtjes hem je hem uitgespeeld.

hmm, jammer.
is hij op de pc met steam?

Heb deze game maanden terug gekocht voor een mooie prijs.
Afgelopen weekend maar even (uit)gespeeld.
Deze game ziet er erg mooi uit, alleen zitter er wel een aantal irritante bugs in.
Verder is de game erg kort qua speelduur. MP is wel oke maar niet zo verslavend als COD

avatar van bvonk
@JustMike
Je zou naturlijk zelf even kunnen zoeken op steam maar ja hij is daar voor €29,99 te koop.

avatar van KKOPPI
Wat kijk ik met tevredenheid terug op deze game zeg. Vorig jaar gespeeld en ik moet zeggen dat deze game een geweldige sfeer had, het oorlogs gevoel kwam er bij mij meer dan ooit in. Wat zou ik uitkijken naar een vervolg of iets dergelijks.

KKOPPI schreef:

Nou inderdaad zo slecht was de game helemaal niet. Alleen die MP was op een gegeven moment erg vervelend. Het had potentie, vooral de killstreaks waren erg tof. Maar het sniper gehlate was erg hoog en daar heb ik een broetje dood aan en de maps zaten niet allemaal goed in elkaar, te chaotisch, te onduidelijk..

Net bij een maat moh gespeeld op de ps3 en ik moet zeggen dat er een wereld van verschil is
tussen de pc versie en die van de ps3.

Voor de ps3 versie had ik nog geen 3 gegeven, zooooo slecht!!

k w
Het enige nadeel vond ik dat de maps te klein waren in verhouding met hoeveel spelers in de server kunnen. Je spawnde ook vaak in de spawn van de tegenstander of vlak ervoor etc..Toch vind ik dat deze game meer credit verdient dan die kreeg/krijgt

avatar van COD_PRO88
Deze game is erg goed heb me er zeker wel mee vermaakt!
Dice deed het goed, dus ik dacht dan moet ik toch BF3 ook maar halen, dat heb ik dus gedaan maar voor degene die hem nog niet hebben en deze game nog steeds leuk vinden koop hem niet!

avatar van caliber27
COD_PRO88 schreef:
Deze game is erg goed heb me er zeker wel mee vermaakt!

caliber27 schreef:

Daar ben ik het helemaal mee eens MOH is stukke beter dan BF3

Whahahaha goeie, maar het was toch wel een grapje?

caliber27 schreef:

Daar ben ik het helemaal mee eens MOH is stukke beter dan BF3

Ik had niet gedacht dat er mensen waren die dat met me eens waren, maar het zijn er toch 2.

Ik had zulke hoge verwachtingen van BF3 maar het sloeg echt gewoon helemaal nergens op!!!!
Deze game daar integen vond ik best leuk en aardig om te spelen.

avatar van Thorak
Tel mij er ook maar bij op hoor.
Ondanks dat ik nu wel veel met MW3 bezig ben valt die me toch ook redelijk zwaar tegen.
Sinds MoH is er niet meer een écht goede shooter uitgekomen!

avatar van COD_PRO88
dit is gewoon een geweldige game!!!!!!!
Beste game van 2010 na Blops

avatar van J0rea
Zeker hele goeie game, het enige jammere is (wat ook wle begrijpelijk is) dar je niet prone kan.

Singleplayer is echt super! Zit realistisch in elkaar aangezien het ook gebaseerd is op verhalen van Veteranen.

De multiplayer is gewoon lekker simpel en speelt lekker weg.

avatar van J0rea
Stem iets verlaagd omdat ik de MP niet geweldig vind ik heb erg vaak dat ik iemand zie op hem schiet en dat hij mij dan alsnog killed terwijl ik eerder schoot !

Maar de SP is echt erg MLG!!!!

avatar van Starmaster501
Heb hem volgens mij al bijna uitgespeeld maar bevalt me goed, gameplay wisselt zich goed af tussen actie, stealth, sniper en voertuigen. Gameplay is niet verkeerd, de graphics zijn mooi evenals de gebieden!

avatar van Starmaster501
Singleplayer zit echt super in elkaar, speelt lekker allemaal, en het einde is erg mooi. Multiplayer kan ik niet checken want heb geen abbo, maar alleen voor de singleplayer ervaring een 4!

avatar van J0rea
De single-player is beter dan de Multiplayer in mijn opinie

haha 2020 1n 11 uur uitgespeeld word dan al wat ouder moet zekers soms youtube gebruiken en denk ik pff wat ben ik dom want als ik ergens dood ga ga ik min,3 a 5x neer.
maar okal is het spel 10 jaar oud vond het een goede shooter iets waar ik van hou.

avatar van Duke Nukem
De campaign mode is leuk en het spel ziet er erg mooi uit, met realistische belichting. Het is wel erg gescript, en je kunt niet te ver van het uitgestippelde pad afwijken. Als je team bijvoorbeeld onder vuur wordt genomen door een man met een machinegeweer ergens op een hogere plek, dan mag jij hem niet onschadelijk gaan maken maar moet je hem onder vuur nemen terwijl iemand van je team erheen sluipt. Je mannetje kan ook niet over kleine heuveltjes lopen, maar moet netjes het pad volgen.

Het valt pas op hoe gescript deze games zijn als je van het scenario probeert af te wijken. Ons team wordt bijvoorbeeld onder vuur genomen door een bende die zich in de bergen schuilhoudt. De opdracht wordt gegeven om ons in een huisje te verschansen en Adams (de speler) moet de vijand een voor een afschieten. Als je het huis verlaat en de heuvels inloopt, wordt je meteen neergeschoten. Maar als je netjes het script volgt, lijkt het wel een interactieve film, en dat kan een uurtje vermaak geven. Een ander pluspunt is dat je bij de PS3 versie een kopie van Medal of Honor Frontline (een spel uit 2002) erbij krijgt. Je kunt dan weer als First Lieutenant James Patterson nazi's gaan afknallen.

De multiplayer vind ik minder geslaagd. Eveneens kleine maps waarbij je niet van het pad kunt afwijken, en er heerst totale chaos op het slagveld. Voor je het weet wordt je gesniped door een speler die op veilige afstand ligt te campen. Vaak weet je niet eens waar vandaan je onder vuur wordt genomen. Wel verbazingwekkend dat er elf jaar na datum nog steeds een bijna volle online lobby te vinden is.

"Adams, Adams! Cover me, Adams! Come on Adams, we gotta move! Adams!"

Ik vond de single player erg memorabel.

Misschien wel de beste die ik van dergelijke games heb gespeeld.

Herinner me vooral een retespannend stuk waar stukje bij beetje je cover aan flarden werd geschoten waarop er op het nippertje een apache ten tonele verscheen om redding te verschaffen.

Dat heeft toen wel indruk gemaakt een van de meest intense gescripte momenten in dergelijke setting die ik heb gekend dus misschien eens tijd voor een stem.

Ook leuk was natuurlijk de toevoeging van dikke classic Frontline.