Medal of Honor (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Danger Close en Digital Illusions
Uitgegeven door Electronic Arts

In Medal of Honor zal je spelen als een Tier 1 Operator, een relatief ongekende soldaat die werkt voor de National Command Authority en missies aanneemt die niemand anders aankan. Het spel speelt zich af in het hedendaagse Afghanistan, waar een oorlog woedt tussen de Taliban en de geallieerden troepen. Tijdens je missies kan je achter het stuur kruipen van verschillende voertuigen, waaronder Quads en een AH-64 Apache helikopter. Daarnaast kan je gebruik maken van een diversiteit aan wapens en gadgets om je vijanden te overmeesteren.

avatar van milannn
en behoorlijk jammer dat er zo weinig wapens zijn...
hoop dat er nog een 'wapen dlc' ofzo komt.

avatar van ghost
1,5
maar uiteindelijk is het EA weer niet gelukt om call of duty te verslaan. daar komt het eigenlijk op neer

ghost schreef:

Dat hoeven ze ook niet, de game geeft mij een heel andere ervaring dan cod, die ik overigens allemaal heb en geweldig vind. Maar ik heb ook alle bf`s die vind ook geweldig je kunt dus gewoon verschillende shooters spelen en er van genieten.

En moh is wel een arcade shooter maar dan stuk realistischer een beetje tussen de battlefield en de cod serie in, voor mij is dit gewoon een hele goede shooter.

Ik krijg call of duty black ops over 8-9 binnen, maar ik blijf ook bbc2 en moh spelen

avatar van Martijn

EA heeft Call of Duty al verslagen met Bad Company 2

avatar van wo2-freak
Nee hoor, Call of Duty is niet zo makkelijk te verslaan omdat overhyped is.

Call of duty black ops is wel overhyped maar het zal uiteindelijk wel een VETTE game zijn, maar cysis2, killzone2 en battlefield3 komen er aan dus het wordt wel druk in shooters lane.

Je moet die games gewoon niet vergelijken met elkaar. onze mening geven is wat we hier uiteindelijk doen en dat is goed, maar het lijkt erop dat sommige mensen heel erg bevooroordeeld zijn, waarom koopt men dan die game. Hij is anders duur genoeg om alleen maar je gelijk te wiilen halen.

want bij mij krijgen jullie toch geen gelijk!!!!!!!!!

avatar van victor drazen
uit gespeeld nog een toffe game maar geen call of duty killer!
de multyplayer mag beter kwa maps en wapens!
den campagne vond ik dan beter!dit is nu wel geen game waar ik zou blijven op spelen.heb hem al binnen gedaan in game mania.hij krijgt van mij een 3.5!!nu maar wachten op black ops

MOH kan zich niet onderscheiden. COD, Cyris, Killzone en Battlefield zijn games die een eigen identiteit hebben. MOH heeft al jaren niks meer gemaakt en nu herhalen ze opeens een trucje wat al lang getoond is.

Skychanger
Inderdaad, ze waren duidelijk inspiratieloos.

Deze game heb ik gekocht voor de singleplayer. Vond het een goede game. Muziek is erg goed in de game! Kan niet tippen aan Call of Duty Modern Warfare 1 en 2 maar komt aardig in de buurt. Als er meer variatie van levels waren in andere landen was de game zeker beter.

avatar van rockgamer
en als de game langer geduurt had dan 3 uurtjes natuurlijk..

avatar van milannn
keek rond half 8 ff in die store en het was op dat moment alleen nog mogelijk om de betaalde dlc te downloaden... toch altijd jammer dat de betaalde boven de gratis dlc komt, terwijl ze echt wel weten, dat meer mensen op de gratis dlc zitten te wachten, maarja het gaat natuurlijk altijd om geld. Ook jammer dat het vaak op de tijd zone van los angeles gebaseerd is dus komt het hier pas vaak in de nacht van de volgende dag (9 uur later). Hoop trouwens dat clean sweep leuk wordt.

avatar van Timmy757
Singleplayer is erg tof. Online is het helemaal niks, te weinig wapens, te weinig maps, te kleine maps... Ben toch weer terug naar BC2. Hier had meer ingezeten...jammer, 3*.

Wat is deze game enorm buggy! Ongelooflijk irritant.

Ik doe op dit moment de missie dat je een grot binnen gaat, wat Taliban moet vermoorden en vervolgens weer uit de grot moet komen. Op een gegeven moment zegt m'n collega: Follow me!
En vervolgens blijft hij dus gewoon staan. Dus ik denk..oke whatever man ik loop gewoon door tot het einde van de cave. Ik zie gewoon de uitgang, maar dan: kan ik niet verder lopen........waarschijnlijk omdat m'n collega mee moet, maar die heeft er blijkbaar geen zin in.

Ik heb net hot zone gekocht, toch heel leuk. maar clean sweep die gratis was is ook gewoon niks aan.

Dus het moet geld kosten om leuk te zijn.
ZONDE!!!!!

avatar van Diablo
Grafisch heel goed, maar je moet hem kopen puur voor het online gamen, net zoals de Call of duty versies is de game zelf vrij klein

avatar van SweetPoontang
stippie schreef:

Dus het moet geld kosten om leuk te zijn.
ZONDE!!!!!

Wat is de bedoeling bij Hotzone?

avatar van milannn
2 teams vechten om een locatie op de map, en degene die de locatie het langst vasthoudt wint te game

Skychanger
Niet spelen, want het is toch stom.

avatar van milannn
hot zone schijnt heel leuk te zijn, clean sweep heb ik zelf gedownload, dat is echter niks aan, ik dacht dat het wel leuk zou zijn, een soort search en destroy achtige game type, maar er is geen objective, dus iedereen blijft toch campen en je ziet dat er weinig tijd in is gestoken. Vandaar ook gratis he...

Clean sweep is waardeloos had net 7 killllls en ja hoor de gene die alleen maar zitten te campen, die nog geen skippybal geraakt heeft schiet mij neer.

EA clean sweep is bagger!!!!!!!!!!!!

avatar van Thorak
ghost schreef:
Ook niet zo heel raar als de SP vrijwel compleet gekopieerd is van CoD Modern Warfare 2...
Heel erg jammer dat ze er niet iets beters dan dit van hebben kunnen maken. Als je iets kopieerd maak er dan ook wel iets beters van!
Mischien dat het qua MP wel anders is, maar daar houd ik niet van. Ik kan niet zo goed tegen de vele cheaters en campers die de game-ervaring van anderen verzieken.

Laat dat dus even duidelijk zijn:P
Ik speel niet online en deze singleplayer is het echt niet waard om 50 euro voor te betalen. Je bent er zo doorheen en hij is nog niet eens heel erg goed. Jammer dat je geen games kan retourneren nadat je ze al gespeeld hebt..pfff.

avatar van Mafurios
Skychanger schreef:
Niet spelen, want het is toch stom.

Gefeliciteerd ik wil je hierbij nomineren voor slapste game review poster.
Dit soort dingen kan iedereen zeggen hier hoef je het spel niet voor te hebben gespeeld.

Laat dat dus even duidelijk zijn:P

Iets meer uitleg veel minder spam en caps...

1 vraagje...
waarom dan 3 sterren?

Wel kopen!

Wel kopen!

Dit spel is vele malen beter dan call of duty black ops!

Mafurios schreef:

Gefeliciteerd ik wil je hierbij nomineren voor slapste game review poster.

Beweer je nu dat ik het niet heb gespeeld ofzo? Medal Of honor is voor mij gewoon de miskoop van het jaar, niks in die game boeit me.

Nee black ops is geweldig met die lelijke graphics en die vreselijke lag.

Lag is iets wat ik bij moh niet 1 keer heb gehad!

DICE RULES!!!!!!!!!!!!!!!!

Diablo schreef:

1 vraagje...
waarom dan 3 sterren?

Omdat ik de singleplayer opzich wel tof vond, maar te kort en zoals ik al zei, 50 euro is te veel voor deze singleplayer.

oke duidelijk