Medal of Honor (2010)

PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Danger Close en Digital Illusions
Uitgegeven door Electronic Arts

In Medal of Honor zal je spelen als een Tier 1 Operator, een relatief ongekende soldaat die werkt voor de National Command Authority en missies aanneemt die niemand anders aankan. Het spel speelt zich af in het hedendaagse Afghanistan, waar een oorlog woedt tussen de Taliban en de geallieerden troepen. Tijdens je missies kan je achter het stuur kruipen van verschillende voertuigen, waaronder Quads en een AH-64 Apache helikopter. Daarnaast kan je gebruik maken van een diversiteit aan wapens en gadgets om je vijanden te overmeesteren.

gamelord
Gewaagde zet van EA..ben benieuwd hoe die is!

avatar van jellecomicgek72
Aha hij is toegevoegd. Naar een zéér teleurstellend Modern Warfare 2 ben ik wel benieuwd hoe deze game is. Ik kijk hier sowieso erg naar uit ook al heb ik pas 2 Medal of Honor games gespeeld uit de serie

Hier kijk ik ook wel naar uit! Ziet er goed uit!

avatar van JustinW
Heeft dit te maken met de vorige MOHs?

JustinW schreef:
Heeft dit te maken met de vorige MOHs?

Nou, niet bepaald. Het is volgens mij de eerste deel die in het heden plaats vind dus daardoor is het lastig te vergelijken.

avatar van JustinW
maar de naam is wel precies hetzelfde

gamelord
M.O.H is geen titel hoor.

Medal of Honor is een Medaille die aan militairen gegeven worden, voor hun diensten tijdens oorlogstijd. En die werd werd niet alleen in het leven geroepen voor WWII..zelfs nu zijn er genoeg U.S. Militairen die hem krijgen. Het is een bestaande medaille..geen titel van een game..als je het effe goed bekijkt.

De Medal of Honor is de hoogste Amerikaanse militaire onderscheiding. Deze wordt uitgereikt voor opvallende moed en ondernemingszin met gevaar voor eigen leven, boven wat de dienst vereist, in daadwerkelijk gevecht tegen een vijandelijke krijgsmacht.

Nadat de Medal of Honor voor het eerst werd uitgereikt tijdens de Amerikaanse burgeroorlog is hij 3463 keer toegekend, voor het laatst in april 2008. De Medal of Honor - ook (foutief) "Congressional Medal of Honor" genoemd omdat de president hem uit naam van het Congres, het Amerikaanse parlement, uitreikt - wordt gepresenteerd door de Amerikaanse president, omdat deze ook opperbevelhebber is van de Amerikaanse strijdkrachten.

De onderscheiding wordt om de hals gedragen.

Bron wiki...(heb het maar effe opgezocht voor je )

avatar van ps3me
Ik kijk hier zeker naar uit, vond de oude delen ontzettend goed (frontline, rising sun en european assault). Ik vond alleen Airborne voor de ps3 wel erg tegenvallen.. Hoop dat dit echt een topper in de reeks word.

ik heb de 2 trailers gezien, en het ziet er geweldig uit, vooral het deel in die helikopter (apache?). in duitsland word het al de beste pc shooter genoemd terwijl die nog niet uit is :O. MOH gaat een comeback maken .

avatar van Thomas83
EA probeert opzichtig mee te liften op het succes van de Modern Warfare-richting die Call of Duty in is geslagen, erg goedkoop. Maar ja, het kan wel een topgame opleveren, en dan maakt het allemaal niet zo super veel meer uit. Zowaar nog een mooie gameposter trouwens. Nu nog een goede game.

avatar van leatherhead
EA heeft gezegd dat hij beter zou worden dan MW2
ben benieuwd

Thomas83 schreef:
dat heeft activision anders met battlefield gedaan van EA.

avatar van Thomas83
De Battlefields zijn goed, tot en met deel 2 en de uitbreidingen in elk geval, maar dat zijn wel ander soort shooters. Of bedoel je dat juist?

avatar van fabblwaps
Wordt deze helemaal door Dice gemaakt? Die deden toch alleen de multiplayer?

War-Ultima
fabblwaps schreef:
Wordt deze helemaal door Dice gemaakt? Die deden toch alleen de multiplayer?

Ja klopt, alleen de online multi-player.

EA Los Angeles (singleplayer)
EA Digital Illusions CE (multiplayer)

gamelord schreef:
M.O.H is geen titel hoor.

De onderscheiding wordt om de hals gedragen.

Bron wiki...(heb het maar effe opgezocht voor je )

Dat weet ik wel. Maar dan nog is de naam wel hetzelfde.

zombiefreak
komt bij dit spel ook een online mode bij

Nijmegen
PC / PlayStation 3 / Xbox 360

Als je goed kijkt, mischien dat je het dan kan zien!

avatar van Timmy757
Jammer dat nu ook Medal of Honor naar de moderne tijd gaat. Iedereen maar klagen dat ze ww2 spellen wel gezien hebben, maar nu ga je lijkt me hetzelfde straks krijgen met dit soort spellen. Enfin feit blijft dat Medal of Honor games altijd wel zwaar ok zijn. Ben wel benieuwd straks in Oktober.

War-Ultima
Timmy757 schreef:

COD7:Black Ops komt 11-9-2010 uit en dat gaat zich in de koude oorlog afspelen waaronder vietnam ook word bezoekt dus als je van oudere wapens en setting houd kun je Black Ops ook uitproberen.

avatar van Bahamut Zero
War-Ultima schreef:

Volgens mij is het geen CoD 7, CoD 6 is immers nooit uitgekomen (Dat was deel 2 van de Modern Warfare reeks)
Maar weer een zelfde soort datum als vorig jaar? Was het vorig jaar 11-10-09 met MW2 (waardoor die de mist in ging), komen ze dit jaar met 11-09-10. Activision word echt radeloos Laat Activision eerst maar eens aanzien wanneer Treyarch het spel echt 'af' heeft en dan gaan gooien met luxe releasedatums. Krijgen we de nieuwe COD volgend jaar op 9-10-11 zeker?

avatar van Jimo
Hier een 11minuten lang filmpje te zien van de online multieplayer.

Ziet er goed uit!!! een beetje Bad company meets MW2. Ben benieuwd

Dobbelstenen
Ik wou net zeggen, die trailer/beta lijkt verdomt veel op BBC2.

SvV_Ying
De mannen van DICE zitten dan ook achter de multiplayer. En dat zijn de makers van Battlefield. Dus het zal inderdaad veel op elkaar lijken. Weet niet of ik daar zo blij mee ben..

avatar van fabblwaps
Ik vond de gameplay beelden er wel leuk uitzien, ik weet alleen niet of ik het leuk ga vinden dat er vehicles inzitten. En ik moet nu een moeilijke keuze maken tussen COD en MOH.

avatar van ps3me
Nou, ik weet in ieder geval wel dat ik dit jaar cod maar even laat liggen... in ieder geval totdat deze goedkoper is.

Of ik deze ga halen is ook nog maar de vraag, ik wacht eerst de recensie's maar eens af, daarna zie ik wel verder.

avatar van jellecomicgek72
Het ziet er wel vet uit maar het lijkt te veel op Bad Company 2.

avatar van jellecomicgek72
Ik had deze pc-beta gedownload via torrentz maar ik kreeg na het installeren allemaal vastlopers en virussen binnen op me pc. Gelijk alles eraf getieft. Ik wacht wel op de ps3-beta.

leatherhead schreef:
EA heeft gezegd dat hij beter zou worden dan MW2
ben benieuwd

Beter dan MW2? Nou, das niet moeilijk. Die game was zo kut als het maar zijn kan.

Dr. Salvador