Dash of Destruction (2008)

Alternatieve titel: Doritos Dash of Destruction

Xbox 360
Action / Racing

Ontwikkeld door NinjaBee
Uitgegeven door Microsoft

Speel als een Doritos truck, en lever de zakken Doritos aan de juiste adressen terwijl je zorgt dat je niet ten prooi valt aan een tyrannosaurus rex. Of speel als de tyrannosaurus rex en probeer de Doritos busjes op te eten voordat alle bestellingen rondgebracht zijn.

avatar van wii
wii
spel is binnen een half uurtje uit gespeeld en ja, het is wel oké en je krijgt echt niet normaal makkelijk achievments!

0,5
Met het bericht hierboven is alles al wel gezegd. Behalve dan dat dit spel gratis is.
Voor een gratis spel is het natuurlijk prima en als ik me er langer mee weet te vermaken dan met GTA IV dat oneindig veel duurder is is dat helemaal knap. Vandaar een hogere score dan GTA IV.

1,5
Tsja, het spel is wel leuk voor een half uurtje ofzo maar daarna gaat het vervelen. Jaartje geleden bij een vriend op de XBOX gespeeld en het spel ging er weer net zo snel af als dat het erop was gekomen. Alleen die Doritho's opvreten als Dino was wel grappig maar dat was het ook wel.

0,5
Het spel is ook binnen tien minuten uit te spelen.

1,5
Ja, klopt maar de multiplayer is voor ongeveer een half uurtje leuk maar daarna gaat het irriteren en vervelen. Ik kreeg er alleen maar zin in Doritho's van.

0,5
Voor de 'fans' van deze game; Er zijn twee nieuwe Doritos games onderweg naar Xbox Live Arcade. Allebei gratis net als deze, met de bedoeling dat je daarna gelijk naar de dichtstbijzijnde supermarkt fietst om Doritos chips te kopen. De eerste is Harm's Way, en komt op 9 December. Had 'm al even toegevoegd:
klik

'Fans van deze game' whaha

Muskano
jellecomicgek72 schreef:
'Fans van deze game' whaha

Pardon !!?!!

avatar van boertje22
Is dit dan zo´n slechte game?

Ik heb mij er wel een paar uurtjes mee vermaakt en met 3 extra spelers is dit echt leuk om te spelen. Het is allemaal simpel gemaakt maar vermakelijk. Dit voor een gratis game!

Ben nu ook nieuwsgierig naar de nieuwe Doritos game.

avatar van rockgamer
lol, wist niet dat dit op de site stond

avatar van rockgamer
Muskano schreef:

Pardon !!?!!

het is ook best vreemd om een fan te zijn van een simpel spelletje dat uit te spelen is in ruim een kwartier, niet gemeen bedoelt, ik respecteer ieders mening, maar als je hier echt fan van bent, heb je nog niet veel echt goede games gespeelt