Turok: Dinosaur Hunter (1997)

Alternatieve titel: Turok

Nintendo 64 / PC / Nintendo Switch / Xbox One / Macintosh / PlayStation 4

Ontwikkeld door Iguana
Uitgegeven door Acclaim

Dinosaurusjager Tal' Set moet de kwaadaardige cyborg The Campaigner stoppen voor deze Lost Land vernietigd.

neo (crew)
Had deze blijkbaar enkel op de pc gespeeld.Mijn eerste kennismaking met Turok was met deel 2 op de N64, waarbij ik mij bij de 2 player enorm heb geirriteerd aan het feit dat niet beiden spelers de arcade besturing konden hanteren. De een moest dus op de expert manier spelen en de ander op de arcade, Dat spel was in de 1 speler mode overigens subliem. En wat blijkt nu bij de eerste uit de reeks op N64? De besturing is ontzettend vervelend en kan niet eens aangepast worden...

Mijn eerste game die gebruik maakt van mijn 3DFX kaart? Uuuuren naar het water gekeken, zo mooi

Voor de rest wel een aardige game, maar staat me ook weinig van bij...

avatar van Tha Luz

avatar van nakur
Wat me met name is bijgebleven van Turok is de wapenset. Ongehoord uitgebreid en vet.

joeri592
Tha Luz schreef:

kort maar krachtig

avatar van kaholiic
Tha Luz schreef:
Ook een erg mooie uitgebreide beschrijving.

Ik zou net zeggen, dat is denk ik dat kortste beschrijving op gamesmeter.

ik vond het plaatje toendertijd zo gaaf haha, leuke spel en ik herriner me als een 8jarige doodsbang te zijn voor een gigantische t-rex die nooit kwam.
in plaats daarvan enkel wat raptors en insecten owjaa en een paar dudes met shotguns.

avatar van Red Extreme
De beste 64 game voor mij.

Wou deze herspelen op de PC, maar heb voornamelijk problemen met het geluid. Helaas lijkt het niet te fixen.

avatar van Princess Piranha
UHM, deze is nu voor de Switch uitgekomen?!?!?!

Princess Piranha schreef:
UHM, deze is nu voor de Switch uitgekomen?!?!?!

Turok en Turok 2 komen naar de Switch | Nieuws | InsideGamer.nl

Yes.

Best tof, al is het wel erg oud.