Boom Boom Rocket (2007)

Xbox 360
Music

Ontwikkeld door Bizarre Creations

Laat het vuurwerk op het juiste moment exploderen door op de corresponderende knoppen te drukken. Doe dit met perfecte timing om zo een spetterende vuurwerkshow te creëren op het ritme van de muziek.

avatar van Brains
1,5
Spellen als Guitar Hero vindt ik al niks maar dit spel is nog een stukje saaier.
Het ziet er allemaal heel mooi uit, maar het eindeloos op de knopjes drukken die je aan ziet komen is voor mij toch net iets te saai.
Het spel is wel erg moeilijk, en een multiplayer modus tegen elkaar is voor een keertje leuk om te zien wie zich het langste kan concentreren, maar het spel is gewoon niet boeiend genoeg om de moeilijkere levels te blijven proberen.