City Connection (1985)

Arcade / MSX Series PC / Nintendo Entertainment System / Nintendo Wii / Nintendo 3DS / Nintendo Wii U / Nintendo Switch / PlayStation 4 / PC
Racing

Ontwikkeld door Jaleco
Uitgegeven door Jaleco, Kitcorp, Hamster en Mediakite

De hoofdpersonage van het spel is Clarice, een vrouwelijke bestuurder van een Honda City. Met deze auto reist ze langs allemaal bezienswaardigheden over de gehele wereld. Om te bewijzen dat ze ook op een desbetreffende plaats is geweest moet ze een stuk weg wit schilderen. Echter, de politie is hier niet van gediend dus moet Clarice er voor zorgen dat ze de politie weet af te schudden.