Future Cop: L.A.P.D. (1998)

Macintosh / PC / PlayStation / PlayStation 3 / PlayStation Portable

Ontwikkeld door Electronic Arts

In 2025 wordt Los Angeles geteisterd door de misdaad. De speler controleert X1-Alpha, een voertuig dat kan transformeren naar een hovercraft en een zwaarbewapende mecha, ontworpen door de politie om de criminaliteit tegen te gaan.

avatar van Xeeno
Multiplayer was echt supervet inderdaad. De singleplayer vond ik ook leuk. PC versie zag er beter uit dan de PS1 versie, maar had soms wat issues met de besturing als je multiplayer deed (tenminste op de twee pc's waar ik 't op gespeeld heb). PS1 versie was grafisch minder, maar dan had je die besturingsproblemen iig niet.