Aliens vs. Predator: Requiem (2007)

PlayStation Portable

Ontwikkeld door Rebellion
Uitgegeven door Vivendi en Sierra

Aliens vs. Predator: Requiem hoort bij de gelijknamige film. Requiem speel je als predator en daarmee heb je dan ook allerlei voordelen in de strijd. De predator kan zich namelijk onzichtbaar maken, is bijzonder atletisch en heeft zeer veel verschillende wapens tot zijn beschikking. Hoewel de predator de ultieme moordmachine lijkt, vindt hij zijn gelijke in de aliens. Met behulp van schouderraketten, lasermijnen en zwaarden moet de predator zich staande houden. Het is tevens mogelijk de hulp van een vriend in te roepen.