Cyberbike (2009)

Nintendo Wii
Sports

Ontwikkeld door Neko
Uitgegeven door Bigben

Cyberbike laat je op een nieuwe manier sporten op de Wii. De game wordt namelijk geleverd met een hometrainer-accessoire, waarmee je al fietsend de game bestuurt. In Cyberbike is het aan jou om de planeet op te ruimen. Door te fietsen kun je paden en wegen schoonvegen, zodat de vervuiling verdwijnt. Verdeeld over achttien circuits gebruik je het fiets-accessoire om diverse voertuigen aan te drijven, zowel te land, ter zee als in de lucht. Wanneer je de omgevingen schoonmaakt, verdien je nieuwe voorwerpen waarmee je de voertuigen kunt aanpassen. Spelers kunnen ook beurtelings op de fiets kruipen om allemaal hun steentje bij te dragen aan het schoonmaken van de wereld.