Donkey Kong Junior (1982)

Alternatieve titels: Donkey Kong Jr. | Donkey Kong Jr.-e

Arcade / ColecoVision / Atari Video Computer System / Intellivision / Atari 400/800/XL/XE / Nintendo Entertainment System / Famicom Disk System / Atari 7800 / Game Boy Advance / e-Reader / Nintendo Wii / Nintendo 3DS / Nintendo Wii U / Commodore 64/128 / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Nintendo en Atari
Uitgegeven door Nintendo, Atari, Coleco en Hamster

De speler speelt de zoon van Donkey Kong, genaamd Donkey Kong Junior. Donkey Kong is door Mario in een kooi opgesloten en Junior moet hem redden.

avatar van Jim Carrey
Leuk voor kleinere Kinderen en ik vond hem ook nog wel leuk ondanks dat ik de oude Spellen van Donkey Kong toch nog altijd véél leuker vindt.

* * *

Retro_Gamer
Jim Carrey schreef:

* * *
De oude spellen ? Dit is een van de oude spellen, de 2de DK game eerlijk gezegd.

avatar van ReMyTje86
Nog steeds leuk om het spelen, ik heb hem vroeger vrij vaak geprobeerd om zo lang mogelijk te spelen en dan een leuke Hi score te plaatsen. Het was lekker simpel en leuk om het te spelen.

Sims
Hier ziet Mario er nog verkrackt uit.

avatar van Jim Carrey
Retro_Gamer schreef:

Klopt, sorry ik bedoelde de versie uit 1994.