The Mask (1995)

Super NES

Ontwikkeld door Black Pearl
Uitgegeven door THQ

Spel gebaseerd op de gelijknamige film. De arme bankier Stanley Ipkiss wordt altijd al als het sulletje beschouwd. Zijn leven verandert drastisch als hij een groen masker vindt met speciale krachten. Als je 'The Mask' speelt heb je speciale wapens zoals de hoorn, de hamer en het vermogen om je als een tornado voort te bewegen. Je speelt hierbij de meeste scenes uit de film na.

avatar van Jim Carrey
Een jaar of 5 geleden zou ik er waarschijnlijk alles voor over hebben gehad om deze game te kunnen spelen

Best een aardig spel met grote en zeer interessant opgezette levels. Leuk om door ventilatieroosters en gaten in de vloer te kunnen. En ook leuke verwijzingen naar de film.

Wel is 7 levels een beetje karig.