Ar tonelico Qoga: Knell of Ar Ciel (2010)

Alternatieve titel: Ar tonelico III: The Girl's Song that Pulls the Trigger of World's Demise

PlayStation 3

Ontwikkeld door Gust
Uitgegeven door Banpresto en Koei

Ar Tonelico III speelt zich af op Sol Clusta, een toren waar de zogeheten Reyvateils wonen. De Reyvateils achten de ideale wereld een wereld met alleen hen en 'gezuiverde mensen'. Je volgt het verhaal van Saki, Finelle en Aoto. Saki is een Reyvateil en is gecreëerd in een laboratorium. Ze weet te ontsnappen en komt in aanraking met Aoto. Samen ontmoeten ze Finelle, een jongedame welke als bediende in een restaurant werkt. Saki en Aoto trekken erop uit om een samenzwering in het heersende koninkrijk bloot te leggen. Finelle blijkt hierin een belangrijke schakel te zijn.

Veel over gehoord, maar komt deze game nou wel uit in de EU?

avatar van Naomi Watts
Zal wel, was bij de vorige twee ook het geval.

Nog een weekje

Daarom verdwijnt de fysieke verkoop van games! Ze hebben hem gewoon nog niet!

Van de FRS begrijp ik zoiest 3 - 5 werkdagen, maar gamemania (de specialist ) moet zoiets gewoon in husi hebben.

Rujar schreef:
geplaatst op 17 maart 2011, 10:12 uur