Jill of the Jungle (1992)

Platform

Ontwikkeld door Epic
Uitgegeven door Epic

In Jill of the Jungle speel je Jill, een Amazone die zich met behulp van verschillende soorten wapens een weg moet zien te banen door de onoverzichtelijke jungle.

avatar van Brain Stew
Geinig platformertje. Ik had hier zelf per ongeluk een cheat ontdekt toen ik eens uit frustratie keihard op het toestenbord ramde. Ik bleek met "A-Z" de God-mode hebben geactiveerd. Mijn frustratie was in een keer weg.

3* sterren

avatar van Pacino88
Ook naar dit spel zat ik weer hopeloos te zoeken onder de naam Jungle Jill! Bijna 10 jaar geleden zeer vaak gespeeld op een oude DOS computer die we over kochten van familie. Samen met Monster Bash, Bumpy, Wolfenstein 3d etc.

Dat plaatje hoort niet bij dit spel, lijkt het. De hoofdpersoon heeft lang haar.

avatar van psychonaatje
Pacino88 schreef:

Daar heb ik ook echt drie keer naar moeten kijken, maar het is echt het goede plaatje. Past totaaaaaal niet bij het spel. Mijn twijfel werd definitief weggenomen door deze fansite die ook al klaagt over de plaatjes van de boxsets. Om met de woorden van deze fan te spreken: "Personally I think Jill would be insulted if she saw herself portrayed in such a manner[.]"

Kent iemand de opvolger hiervan, Vinyl Goddess From Mars? Die werd uiteindelijk niet uitgebracht door Epic en werd ook geen succes. Desalnietttemin vond ik die sequel beter dan Jill Of The Jungle, welke ik ook al best te pruimen vond. Dit spel speelde wel lekker weg, heb hem 2x uitgespeeld in een grijs verleden.

avatar van PC.ENGINE.FAN
Vinyl Goddess From Mars ken ik ja, maar is tegenwoordig bijna nergens meer te vinden.

Nu gratis op GoG, samen met de 2 opvolgers!