Death Track: Resurrection (2009)

PC / Xbox 360 / PlayStation 3

Ontwikkeld door Sky Fallen
Uitgegeven door Aspyr en 505

Death Track: Resurrection is een racegame waarbij coureurs hun tegenstanders uit mogen schakelen met diverse wapens. De game speelt zich af in de nabije toekomst waarin de hele wereld elk jaar uitkijkt naar The Survival Race: een toernooi waarbij over de gehele wereld coureurs het tegen elkaar opnemen in de grootste, sterkste en snelste racewagens. De speler doet in Death Track: Resurrection mee aan het toernooi als een beginner, een 'rookie'. Zo doe je mee aan de Survival Race, die je meeneemt naar tien plekken over de hele aardbol. Death Track: Resurrection kent in totaal vijf verschillende spelmodi, waarin met tien verschillende auto's geracet kan worden.

Iemand een idee hoe dat soortgelijke game voor de ps1 noemt?