Mana Khemia: Student Alliance (2009)

PlayStation Portable

Ontwikkeld door Gust
Uitgegeven door Nippon Ichi

Mana Khemia: Student Alliance is het vierde deel in de Atelier Iris-serie. In Mana Khemia speel je als Vayne Aurelius, een jonge alchemist die wordt uitgenodigd om op de Al-Revis Academy te komen. Op deze academie ontmoet Vayne allerlei andere alchemisten en probeert hij de mysteriën van alchemie te ontrafelen. De game is een Role-Playing Game die zich afspeelt op school. Dit betekent dat je veel omgaat met klasgenoten en docenten om zodoende (school)opdrachten te voltooien. Als deze opdrachten mislukken, kan dit betekenen dat je moet nablijven. Afhankelijk van welke vrienden je kiest, verandert ook de afloop van het verhaal.