Yu-Gi-Oh! 5D's Tag Force 4 (2009)

PlayStation Portable
RPG / Card

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

In dit vierde deel van de Yu-Gi-Oh! GX Tag Force-serie staan de speelkaarten uit het Yu-Gi-Oh! GX-universum weer centraal. Net als in de televisieserie vecht je een reeks wedstrijden uit door het spelen van een reeks kaarten. Yu-Gi-Oh! GX Tag Force 4 bevat in duizenden kaarten, die afgeleid zijn van de echte speelkaarten, zoals bijvoorbeeld van de zogenaamde Duelist Genesis-set.

avatar van Yusei Fudo
awesome YGO game. Wel jammer dat er minder kaarten in zitten als in de nieuwe ds game. Gevechten worden met 3d animaties weergegeven. De jap versie heeft zelfs voiceacting. Hebben ze helaas bij ons eruit gehaald

OST de beste van alle games imo