Walk it Out! (2010)

Nintendo Wii
Sports

Ontwikkeld door Konami
Uitgegeven door Konami

Wandelen is lang aangeprezen als een van de beste manieren om gewicht te verliezen, in vorm te komen, of gewoon handhaven van een goed niveau van de cardiovasculaire gezondheid. Wandelen is een veilige, low-impact activiteit, maar het neigt sommige mensen tot verveling. Met Walk It Out, blijken sommige oefening plots leuker dan ooit gedacht. Gedurende het spel vind je jezelf niet alleen in uw huiskamer, maar in een onderhoudend spel wereld vol actie en avontuur. Je kan kiezen uit meer dan 120 vrolijk partituren om u in de stemming te maken. Ook loopt je de kans om een serie van mini-games zoals bonussen voor je harde werk en inspanning spelen.

Als je van muziek houd en wilt bewegen/afvallen is dit een leuke manier!
Je speelt onderweg ook muziek vrij waardoor er ook andere liedjes te beluisteren zijn.
Van mij een 4,5, ik vermaak me er wel mee

avatar van Kos