Syberia 3 (2017)

Alternatieve titel: Syberia III

PC / Macintosh / Apple iOS / Android / PlayStation 4 / Xbox One / Nintendo Switch

Ontwikkeld door Microïds
Uitgegeven door Microïds

In dit nieuwe avontuur gaat Kate Walker weer op pad. Na door Europa te hebben gereisd in deel één en twee, zal ze haar zoektocht naar de uitgestorven mammoeten voortzetten. Dit leidt haar naar een wereld op de grens van realiteit en fantasie, waar uitgestorven dieren nog rondlopen.

9 BERICHTEN
avatar van Shangri-la

geplaatst: 7 oktober 2009, 02:05 uur [permalink]
Mooi, hier kijk ik naar uit. De vorige twee delen zijn mij ook erg goed bevallen dus verwacht hier veel van.

avatar van Hadouken

geplaatst: 7 oktober 2009, 11:22 uur [permalink]
Kijk ik erg naar uit! Hoewel het einde van deel 2 zeker al bevredigend was. Maar beide games waren pareltjes, dus ik verwacht er veel van. Het plaatje is trouwens van deel 1.

avatar van MikeMannuh

geplaatst: 7 oktober 2009, 19:19 uur [permalink]
Toen ik deel 1 de eerste keer speelde vond ik de gameplay maar erg traag en irritant. Ben toen ook redelijk snel gestopt. Daarna bij deel 2 nog maar eens geprobeerd, waarbij ik de gameplay iets vlotter vond gaan en ik ook heel snel in het verhaal werd meegetrokken. Na het uitspelen van 2 toen toch ook deel 1 maar helemaal uitgespeeld en ik ben erg blij dat ik dat gedaan heb. De verhaallijn in deze games is een van de meest meeslepende die ik tot nu toe in een game heb mogen ervaren.

Ik heb verder nog helemaal niets van deze game gehoord en zag hem dan ook net met grote verbazing bij de updates staan! Zie hier erg naar uit!

geplaatst: 6 januari 2011, 22:26 uur [permalink]
Is het al bekend wanneer hij uitkomt. Hij zou in 2010 al uit hadden moeten komen.

avatar van Hadouken

geplaatst: 24 juli 2015, 10:20 uur [permalink]
Dadelijk maar weer eens de eerste twee delen spelen. Hoop toch echt dat deze ooit nog gaat komen, en dan vooral niet tegen gaat vallen na zoveel jaren uitstel en onduidelijkheid.

geplaatst: 15 maart, 02:27 uur [permalink]
Shangri-la schreef:
Mooi, hier kijk ik naar uit.

Bijna acht jaar later is het dan eindelijk zover! 😛

Nieuwe trailer.

geplaatst: 15 maart, 08:58 uur [permalink]
Ken de eerdere delen niet maar lijkt me heel gaaf!

avatar van Shangri-la

geplaatst: 17 maart, 01:43 uur [permalink]
Squall Lionheart schreef:

Bijna acht jaar later is het dan eindelijk zover! 😛

Nieuwe trailer.
Ja mooi, die ga ik binnenkort scoren. Ziet er prachtig uit.

avatar van Dopa

geplaatst: 19 april, 19:42 uur [permalink]
Ben benieuwd naar de gameplay van dit spel, naar de ' levendigheid' van de game-wereld, naar de aard van de puzzels en hoeverre dit derde deel daarin zal verschillen van de eerste twee delen.