Milon's Secret Castle (1986)

Game Boy / Nintendo Entertainment System / Nintendo Wii / Nintendo 3DS

Ontwikkeld door Hudson
Uitgegeven door Hudson

Milon woont in een land waar de mensen muziek gebruiken als communicatiemiddel. Milon heeft echter niet die gave om zo te communiceren. Hij vraagt zich vaak af waarom hij de enige is die niet het vermogen heeft om via muziek te communiceren. Op een dag besluit hij door het land te reizen om op zoek te gaan naar mensen die net zoals hem zijn. Voordat Milon vertrekt, gaat hij eerst nog naar het kasteel van Koningin Eliza. Precies op het moment wanneer Milon arriveert bij het kasteel, worden de mensen aangevallen door de boze krijgsheer Maharito. Maharito berooft de mensen van hun instrumentenen bezet het kasteel. Eliza word ook ergens gevangen gehouden in het kasteel. Het is nu aan Milon om de instrumenten van de mensen terug te krijgen en de koningin Eliza te redden.

avatar van rustugan
1,0
Qua verhaal is het prachtig en zou het gelijk 1 van mijn favoriete nesgames behoren, maar gameplay was me niet bijzonder genoeg.