Atelier Annie (2009)

Alternatieve titel: Atelier Annie: Alchemists of Sera Island

Nintendo DS

Ontwikkeld door Gust
Uitgegeven door Nippon Ichi

Annie is een simpel en lui meisje welke de hele dag droomt over de toekomst waarin ze met een rijke en bekende man wil trouwen. Haar ouders maken zich zorgen en vragen raad aan Annie's overgrootvader, een bekende alchemist. Deze stemt in met het idee om Annie naar zijn eiland, Sera, te sturen. Hier kan ze meehelpen met een groot project en de kunst van de alchemie leren. Annie stribbelt tegen en weigert naar haar grootvader te luisteren. Ze komt echter al snel op haar beslissing terug wanneer ze de kans krijgt om deel te nemen aan een competitie. De winnares van deze competitie mag namelijk met de prins trouwen.

Er zijn bij deze game nog geen berichten geplaatst.