Zombie Apocalypse (2009)

PlayStation 3 / Xbox 360

Ontwikkeld door Nihilistic
Uitgegeven door Konami

De zombie infectie verspreidt zich steeds sneller en er zijn meer zombies dan mensen op aarde. Een kleine groep zwaar bewapende mensen nemen het op tegen de zombies en proberen zowel zoveel mogelijk zombies te vermoorden als overlevenden te redden. Stop de zombie infectie met een groot arsenaal aan wapens zoals een geweer of een vlammenwerper. Als je ammunitie op is, is de kettingzaag je laatste verdediging tegen het leger van zombies.

avatar van Brains
Leek me een erg leuk spel, maar na de demo gespeeld te hebben heb ik toch maar besloten hem niet kopen. De camera is zeer vervelend, zeker met meerdere spelers wordt het overzicht er niet beter. De levels zijn erg klein, namelijk een paar vierkante meters, waarin er gewoon oneindig zombies spawnen die je moet af knallen. Vond het een beetje snel eentonig worden.

Dr. Salvador
Vet!, al weer een zombie game voor op de ps3! . Is het een FPS, of third person shooter?.

avatar van Brains
Het is een third person shooter in de zin van dat het aanzicht schuin van boven is. Het spel is (als het goed is) al uit en te krijgen via PSN en Xbox Live.

Dr. Salvador
Oh.... Ik kan alleen niks downloaden op mijn ps3. Ik kan ook niet online, wat ik soms best wel jammer vindt. Heb geen draadloos internet. Maar schiet games van boven af vind ik toch niet leuk.

avatar van jaspertje3
Nah, 't is eigenlijk bijna 't zelfde als Burn Zombie Burn. Van beide spellen de demo gespeeld, en ze gaan allebei niet gekocht worden.

Imperial Figure
ik zie deze game niet bij de lijst staan, zoek bij de Z maar kan hem niet vinden.

avatar van Brains
Welke lijst? Xbox Live Arcade?

Imperial Figure
Brains schreef:
Welke lijst? Xbox Live Arcade?

Nee playstation 3 store lijst, maar zocht het net op, alleen de amerikanen hebben dit spel via psn, europa komt later of helemaal niet.
Weer lekker dus, had hier wel zin in maar europa is gewoon poep als het gaat om game releases.
Weet niet of de game al te downloaden is via XBLA, anders word het de 360 versie voor mij.

avatar van Brains
Hij is wel via XBLA te downloaden Ik heb in ieder geval al wel de demo binnengehaald.

avatar van bryandejong

Jij Houd volgens mij wel van zombie games ik zag jou bericht ook al
bij dead rising 2 en 1

Ja, nou en

avatar van kaholiic
Smaken verschillen, en Dr. Salvador is gewoon een groot zombiegame fanaticus.

kaholiic schreef:
Smaken verschillen, en Dr. Salvador is gewoon een groot zombiegame fanaticus.

Zo is het maar net! . Maar... iedereen houd er toch van om zombies te mollen?

avatar van kaholiic
Niet iedereen...Sommige mensen willen prachtige verhalen, mytische werelden, karakters die gevoelens tonen en epische gevechten...

Ik ben niet zo iemand

Dr. Salvador
Licht eraan, maar ik heb liever de zombies, actie, spanning, en bloed en gore

Ligt eraan....

avatar van mieltjoes
Dan kun je beter de map packs voor cod5 downloaden, veel vetter
Heb jij die ook Salvador?

mieltjoes schreef:
Dan kun je beter de map packs voor cod5 downloaden, veel vetter
Heb jij die ook Salvador?

Nee . Ik hou niet van oorloggames, en COD5 lijkt me meer een spel dat online het best tot zijn recht komt, maar ik kan niet online op mijn ps3. Ik hou zeker wel van FPS games, maar meer games als: The Darkness, BioShock, en Turok. Ken jij die games ook?

avatar van mieltjoes
Alleen Turok niet.

Jij gaat Bioshock 2 zeker meteen kopen

mieltjoes schreef:
Alleen Turok niet.

Jij gaat Bioshock 2 zeker meteen kopen

Ik weet niet. Ik zie nog wel .

avatar van killer7
online is dit spel wel lache met vrienden zombie's mollen

Remi
Waar kan je deze voor de Playstation 3 halen?

Via het Playstation Network, volgens mij heeft 'ie ook een demo.

Remi
Oke, zal van de week wel ff kijken.